| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak jeden handlowiec może skutecznie prowadzić sprzedaż z setkami klientów?
  • Jak usprawnić kontrolę regularności i poziomu zamówień odbiorców?
  • Jak dostarczyć handlowcowi jasnych wskazówek co powinien robić w sytuacjach zagrożenia?
  • Jak System Handlowego Ostrzegania mógłby działać w Twojej firmie? 


Znajdziesz je na naszym bezpłatnym webinarium.


Zaprezentujemy Microsoft Dynamics CRM uzbrojony w nasze autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania, pomagające handlowcowi w szybki sposób oceniać sytuację i unikać ryzyka. Automatyczna analiza zamówień i faktur pobieranych z systemu ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania kupieckie i co powinien zrobić aby uniknąć spadku sprzedaży.

Podczas pokazu skupimy się na ergonomii użycia systemu, będziemy prezentować go na przykładach z życia naszych klientów. Agenda naszego spotkania to dzień pracy handlowca, którego wspiera Microsoft Dynamics CRM.

 Zarejestruj się >>>


Agenda:

 
1. Wprowadzenie

  • Cele biznesowe – problemy naszych klientów.
  • Główne korzyści – jak właściwie działa SHO.

2. Co możemy monitorować i jak reagować

  • Awatar – klient idealny (opisanie grup odbiorców).
  • Co robić gdy... Opracowanie procesów obsługi.

3. Praca codzienna

  • System świateł ostrzegawczych - Demo systemu: Handlowiec jest informowany o spadku obrotów z klientem.
  • Jasne kroki obsługi – Demo systemu: System prowadzi poprzez proces obsługi zdarzenia.

4. Analityka i raportowanie

  • Jak ocenić faktyczny stan grupy odbiorców - Analiza portfela klientów.
  • Jak działa mój dział sprzedaży - Raporty obsługi zdarzeń c. Zrozumieć co się dzieje - Analiza obsługi i parametrów zdarzeń

5. Pytania i odpowiedzi


Adresaci:

Spotkanie kierowane jest do Dyrektorów Serwisu, Dyrektorów Logistyki, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Obsługi Klienta


Termin:

12 września 2014 roku, godz. 10.00


Prowadzący:

Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA. Do zespołu Bonair SA dołączył w 2012 roku. Odpowiada za koordynację pracy zespołu zajmującego się projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem firmy Microsoft.

Tomasz Kozłowski od 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami klasy CRM. Swoje doświadczenie zdobywał przy realizacji wielu projektów wdrożeniowych w różnych branżach (systemy ERP, CRM) na stanowiskach takich jak programista, konsultant, jak i projektant.  Posiada szerokie kompetencje w obszarze systemów ERP oraz CRM. Swoim know-how chętnie dzieli się jako prelegent na konferencjach merytorycznych.Ukończył Politechnikę Szczecińską i Uniwersytet Adama Mickiewicza (informatyka i inżynieria komunikacji interpersonalnej).

reklama

Polecamy artykuły

Zdjęcia

szkolenie on-line / fot. Fotolia
szkolenie on-line / fot. Fotolia

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Góralski&Goss Legal

Góralski&Goss Legal to butikowa kancelaria prawna, specjalizująca się w doradztwie transakcyjnym i procesowym na rzecz dużych podmiotów gospodarczych, w szczególności firm z sektora ubezpieczeniowego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »