| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak jeden handlowiec może skutecznie prowadzić sprzedaż z setkami klientów?
  • Jak usprawnić kontrolę regularności i poziomu zamówień odbiorców?
  • Jak dostarczyć handlowcowi jasnych wskazówek co powinien robić w sytuacjach zagrożenia?
  • Jak System Handlowego Ostrzegania mógłby działać w Twojej firmie? 


Znajdziesz je na naszym bezpłatnym webinarium.


Zaprezentujemy Microsoft Dynamics CRM uzbrojony w nasze autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania, pomagające handlowcowi w szybki sposób oceniać sytuację i unikać ryzyka. Automatyczna analiza zamówień i faktur pobieranych z systemu ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania kupieckie i co powinien zrobić aby uniknąć spadku sprzedaży.

Podczas pokazu skupimy się na ergonomii użycia systemu, będziemy prezentować go na przykładach z życia naszych klientów. Agenda naszego spotkania to dzień pracy handlowca, którego wspiera Microsoft Dynamics CRM.

 Zarejestruj się >>>


Agenda:

 
1. Wprowadzenie

  • Cele biznesowe – problemy naszych klientów.
  • Główne korzyści – jak właściwie działa SHO.

2. Co możemy monitorować i jak reagować

  • Awatar – klient idealny (opisanie grup odbiorców).
  • Co robić gdy... Opracowanie procesów obsługi.

3. Praca codzienna

  • System świateł ostrzegawczych - Demo systemu: Handlowiec jest informowany o spadku obrotów z klientem.
  • Jasne kroki obsługi – Demo systemu: System prowadzi poprzez proces obsługi zdarzenia.

4. Analityka i raportowanie

  • Jak ocenić faktyczny stan grupy odbiorców - Analiza portfela klientów.
  • Jak działa mój dział sprzedaży - Raporty obsługi zdarzeń c. Zrozumieć co się dzieje - Analiza obsługi i parametrów zdarzeń

5. Pytania i odpowiedzi


Adresaci:

Spotkanie kierowane jest do Dyrektorów Serwisu, Dyrektorów Logistyki, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Obsługi Klienta


Termin:

12 września 2014 roku, godz. 10.00


Prowadzący:

Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA. Do zespołu Bonair SA dołączył w 2012 roku. Odpowiada za koordynację pracy zespołu zajmującego się projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem firmy Microsoft.

Tomasz Kozłowski od 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami klasy CRM. Swoje doświadczenie zdobywał przy realizacji wielu projektów wdrożeniowych w różnych branżach (systemy ERP, CRM) na stanowiskach takich jak programista, konsultant, jak i projektant.  Posiada szerokie kompetencje w obszarze systemów ERP oraz CRM. Swoim know-how chętnie dzieli się jako prelegent na konferencjach merytorycznych.Ukończył Politechnikę Szczecińską i Uniwersytet Adama Mickiewicza (informatyka i inżynieria komunikacji interpersonalnej).

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Pismo "Niebieska Linia"

Dwumiesięcznik poświęcony problematyce przemocy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK