| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja: Jaki klient taka komunikacja. Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta

Konferencja: Jaki klient taka komunikacja. Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta

Komunikacja obejmuje szeroki wachlarz czynności związanych z prowadzeniem biznesu, zaczynając od kontaktów bezpośrednich, poznawania kontrahentów, po prowadzone negocjacje, marketing. Kluczem do dobrej komunikacji jest umiejętność słuchania i zadawania pytań co pozwala na poprawną interpretację przekazywanych informacji. Wszyscy uczestnicy systemu komunikacyjnego mają przydzielone zadania i obowiązki, które wykonują w celu osiągnięcia określonych celów. Nie bez znaczenia są również wykorzystywane narzędzia, technologie i rozwiązania wspierające ten proces. Jak je w pełni wykorzystać?

Na to pytanie odpowiemy podczas konferencji:



Jaki klient taka komunikacja.

Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta



21 maja 2014 rok, Warszawa

           

Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów, którzy z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Będzie można z nimi przeanalizować oczekiwania jak również potrzeby Klienta.

Partnerzy przedstawią najnowsze rozwiązania i możliwości jakie ułatwią kontakt z Klientem. Pokażemy najświeższe technologie rozwiązania oraz opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o sukcesie w branży.


Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane w trakcie wydarzenia:

  • Współczesny Klient – jego zachowania i oczekiwania
  •  Trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
  •  Istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
  •  Narzędzia służące usprawnieniu komunikacji

            - ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)

            - rozwiązania komunikacji głosowej

            - interaktywna komunikacja multimedialna

            - systemy telekomunikacyjne

            - rozwiązania contact center i call center

  • Rozwiązania „w chmurze”
  •  Rozwiązania sprzętowe i akcesoria
  •  Komunikacja rozproszonych środków medialnych
  •  Bezpieczeństwo i ochrona danych


Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Kierowników

            - Call Center, Contact Center,
            - Marketingu, Sprzedaży,
            - Działów IT,
            - Działów Komunikacji

            - Działów Integracji Systemów

  • Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
  • Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób.

Liczba miejsc ograniczona.

Zgłaszam chęć udziału >>>


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.



Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@multitrain.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Kornat

Kancelaria prawna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »