| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu", które odbędzie się 27 marca 2014 r. w Warszawie.

Adresaci szkolenia:

  •     asystentki / sekretarki
  •     wszyscy ci, którzy na co dzień zajmują efektywną obsługą biura

Plan szkolenia:

  1.     Rodzaje sekretariatów i ich zadania w nowoczesnej organizacji.
  2.     Kwalifikacje sekretarki.
  3.     Jak Cię widzą tak Cię piszą – etykieta ubioru służbowego.
  4.     Komunikacja interpersonalna w sekretariacie;
    1.         komunikacja werbalna;
    2.         komunikacja niewerbalna;
  5.     Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  6.     Współpraca z przełożonym.
    1.         osobowość menedżera;
    2.         style zarządzania;
  7.     Organizacja pracy i wyposażenie sekretariatu;
    1.         organizacja miejsca pracy (meble, techniczne środki pracy, pozostałe wyposażenie);
    2.         organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
  8.     Metody i techniki zarządzania czasem.
  9.     Sprawy ważne a pilne.
  10.     Nawyki i techniki osób wydajnych i efektywnych.
  11.     Złodzieje czasu i sposoby radzenia sobie z nimi.
  12.     Informacja w pracy biurowej;
    1.         rola informacji w procesie decyzyjnym
    2.         zasady obiegu pism
    3.         systemy kancelaryjne
    4.         przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
  13.     Prawne podstawy postępowania z dokumentacją.
  14.     System zarządzania dokumentacją jako narzędzie usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem.
  15.     Rodzaje i znaczenie dokumentów występujących w przedsiębiorstwach.
  16.     Zasady obiegu pism.
  17.     Tworzenie procedur wewnętrznych- regulaminy i instrukcje.
  18.     Nadzór i ochrona dokumentacji.
  19.     Elektroniczny obieg dokumentów – możliwości techniczne.
  20.     Elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
  21.     Digitalizacja dokumentacji.
  22.     Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim.
  23.     Rozmowy telefoniczne – metody i techniki.
  24.     Korespondencja pisemna;
    1.         szata graficzna
    2.         tajemnice skutecznych listów, faksów, e-maili
  25.     Podróże służbowe organizacja i zasady rozliczania.
  26.     Ochrona danych osobowych w sekretariacie.
  27.     Etyka i savior- vivre w biznesie.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

PROWADZĄCY:

Wykładowca, konsultant z dużym stażem trenerskim. Wieloletni nauczyciel na kierunkach prawa i administracji przedmiotów związanych z organizacją i techniką pracy biurowej. Posiada bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procedur dotyczących obiegu dokumentacji, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Od 2006 prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją i informacją, procedur archiwizacyjnych oraz profesjonalnego sekretariatu.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PROFESJONALNA-OBSLUGA-SEKRETARIATU-324

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Jankowski

Przedsiębiorca, Partner Zarządzający Cafe Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »