| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu", które odbędzie się 27 marca 2014 r. w Warszawie.

Adresaci szkolenia:

  •     asystentki / sekretarki
  •     wszyscy ci, którzy na co dzień zajmują efektywną obsługą biura

Plan szkolenia:

  1.     Rodzaje sekretariatów i ich zadania w nowoczesnej organizacji.
  2.     Kwalifikacje sekretarki.
  3.     Jak Cię widzą tak Cię piszą – etykieta ubioru służbowego.
  4.     Komunikacja interpersonalna w sekretariacie;
    1.         komunikacja werbalna;
    2.         komunikacja niewerbalna;
  5.     Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  6.     Współpraca z przełożonym.
    1.         osobowość menedżera;
    2.         style zarządzania;
  7.     Organizacja pracy i wyposażenie sekretariatu;
    1.         organizacja miejsca pracy (meble, techniczne środki pracy, pozostałe wyposażenie);
    2.         organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
  8.     Metody i techniki zarządzania czasem.
  9.     Sprawy ważne a pilne.
  10.     Nawyki i techniki osób wydajnych i efektywnych.
  11.     Złodzieje czasu i sposoby radzenia sobie z nimi.
  12.     Informacja w pracy biurowej;
    1.         rola informacji w procesie decyzyjnym
    2.         zasady obiegu pism
    3.         systemy kancelaryjne
    4.         przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
  13.     Prawne podstawy postępowania z dokumentacją.
  14.     System zarządzania dokumentacją jako narzędzie usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem.
  15.     Rodzaje i znaczenie dokumentów występujących w przedsiębiorstwach.
  16.     Zasady obiegu pism.
  17.     Tworzenie procedur wewnętrznych- regulaminy i instrukcje.
  18.     Nadzór i ochrona dokumentacji.
  19.     Elektroniczny obieg dokumentów – możliwości techniczne.
  20.     Elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
  21.     Digitalizacja dokumentacji.
  22.     Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim.
  23.     Rozmowy telefoniczne – metody i techniki.
  24.     Korespondencja pisemna;
    1.         szata graficzna
    2.         tajemnice skutecznych listów, faksów, e-maili
  25.     Podróże służbowe organizacja i zasady rozliczania.
  26.     Ochrona danych osobowych w sekretariacie.
  27.     Etyka i savior- vivre w biznesie.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

PROWADZĄCY:

Wykładowca, konsultant z dużym stażem trenerskim. Wieloletni nauczyciel na kierunkach prawa i administracji przedmiotów związanych z organizacją i techniką pracy biurowej. Posiada bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procedur dotyczących obiegu dokumentacji, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Od 2006 prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją i informacją, procedur archiwizacyjnych oraz profesjonalnego sekretariatu.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PROFESJONALNA-OBSLUGA-SEKRETARIATU-324

reklama

Źródło:

Własne

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ChinskiRaport.pl

Serwis umożliwiający weryfikację chińskich firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »