| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Szkolenie "Budowanie zaangażowania pracowników"

Szkolenie "Budowanie zaangażowania pracowników"

Zapraszamy na szkolenie "Budowanie zaangażowania pracowników", które odbędzie się w Warszawie w dniach 25-26 lutego 2014 r. Zaangażowanie pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

IDEA SZKOLENIA:

Zaangażowanie pracowników jest pochodną kilku czynników. Dwa z nich bezpośrednio zależą od kadry kierowniczej:

Postawa menedżerska – postrzeganie swojej roli jako kierownika względem pracowników, zespołu i Firmy.

Umiejętności menedżerskie – codzienne sytuacje w relacji kierownik – pracownik wymagają umiejętnego postępowania – stosowania technik ułatwiających uzyskanie określonych rezultatów, celów kierowniczych.

Postawa menedżerska

Tu praca szkoleniowa powinna odbywać się na poziomie postaw. Rola menedżera w budowaniu zaangażowania pracowników kluczowa. Można ją uzyskać na dwa sposoby:

  •     metoda transakcyjna – kierownik traktuje pracowników jak najemników kontraktowych. Za dobrą pracę wynagradza, a za złą karze. Pracownicy wykonują swoją pracę bo chcą uzyskiwać nagrody bądź uniknąć kary. Kierują się głównie motywacją zewnętrzną. Kierownik w tym modelu nie musi stosować się do zasad, które ustala. Pracownicy tak długi wykonują swoje obowiązku jak im się to opłaca. Konsekwencja: tam gdzie nie sięga kontrola standardy pracy nie są przestrzegane.
  •     metoda transformacyjna – kierownik w tym modelu „nie kontraktuje” pracowników. Zamiast tego wpływa na nich tak, aby mieli motywację wewnętrzną do pracy wg wysokich standardów. W modelu transformacyjnym kierownik modeluje postawę wobec firmy. Przestrzega wysokich standardów pracy (np. jeśli oczekuje, żeby pracownicy się nie spóźniali to sam jest punktualny) . Kierownik pełni rolę służebną – pomaga pracownikom realizować cele przed nimi stawiane.

Przekształcenie lidera transakcyjnego w transformacyjnego wymaga zmiany postawy. Zmiana postrzegania swojej roli w procesie bycia menedżerem – z osoby wymagającej, kontraktującej na osobę wspierającą, pomagającą jest kluczowe dla realizacji celu biznesowego.

Zobacz również serwis: HRM

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej, osób zarządzających projektami w organizacjach, pracowników działów HR.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:

  •     Umiejętność przeprowadzania rozmów z podwładnymi – oceniających i rozwojowych.
  •     Jak prowadzić rozmowy oceniające uwzględniające twarde i miękkie aspekty
  •     Schematy rozmów: np. Jak chwalić? Jak udzielać negatywnej informacji zwrotnej? Jak reagować na pytanie o podwyżkę?
  •     Umiejętność stosowania pytań angażujących pracowników w rozwiązywanie problemów na stanowisku pracy, pytań poszukujących udoskonaleń. Takie prowadzenie rozmowy, żeby pracownik sam znajdywał rozwiązania
  •     Sztuka chwalenia pracowników – kiedy, jak, do czego odnosić pochwałę
  •     Budowanie relacji opartych na zaufaniu, autentyczności
  •     Umiejętność rozwijania pracownika na stanowisku pracy
  •     Stwarzanie możliwości nauki i rozwoju pracownikom
  •     Stawianie celów, zlecanie zadań

http://www.manager.projektgamma.pl/szkolenia/budowanie-zaangazowania

Zadaj pytanie: Forum Kadry

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Nasz Świat

Portal dla Polaków we Włoszech

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK