| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Marki parasolowe - marketing i prawo w obszarze life science

Marki parasolowe - marketing i prawo w obszarze life science

Jak oznaczyć lek, a jak suplement? Jakie ryzyko poniesie przedsiębiorca przy prowadzeniu konsumenta w błąd? Jak zabezpieczyć marki na wypadek kryzysu? To niektóre z tematów rozpoczynającego się wkrótce seminarium.

Cooper Conferences serdecznie zaprasza na wyjątkowe Seminarium MARKI PARASOLOWE - marketing i prawo w obszarze life science

08.11.2012 r.  Hotel InterContinental, Warszawa

Główne zagadnienia które zostaną poruszone podczas wydarzenia:

  • Marki parasolowe leków i suplementów diety

dr Mariusz Kondrat - KONDRAT Kancelaria Prawno-Patentowa

  • Zasady weryfikacji nazw parasolowych w Polsce i innych krajach

Magdalena Leszczyńska - Ekspert ds. Nazw Produktów Leczniczych

  • Strategia prowadzenia komunikacji marki parasolowej w warunkach ostrej konkurencji

Anna Sarnacka - Manager, Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, On Board Public Relations

  • Budowanie marek parasolowych case study

Radosław Gawędzki - Strategy Director & Partner, Esteem Brand Strategies

  • Sposoby ochrony marek parasolowych

Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk - KONDRAT Kancelaria Prawno-Patentowa

Szczegółowy program Seminarium:

http://www.cooperconferences.pl/warsztaty-event-MARKI_PARASOLOWE_marketing_prawo_life_science.html

Dla uczestników Seminarium: parking w dniu wydarzenia gratis, materiały konferencyjne, lunch oraz przerwy kawowe.

Koszt uczestnictwa 1499 PLN + VAT

Polecamy serwis: Szkolenia

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

EY

Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »