| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Marki parasolowe - marketing i prawo w obszarze life science

Marki parasolowe - marketing i prawo w obszarze life science

Jak oznaczyć lek, a jak suplement? Jakie ryzyko poniesie przedsiębiorca przy prowadzeniu konsumenta w błąd? Jak zabezpieczyć marki na wypadek kryzysu? To niektóre z tematów rozpoczynającego się wkrótce seminarium.

Cooper Conferences serdecznie zaprasza na wyjątkowe Seminarium MARKI PARASOLOWE - marketing i prawo w obszarze life science

08.11.2012 r.  Hotel InterContinental, Warszawa

Główne zagadnienia które zostaną poruszone podczas wydarzenia:

  • Marki parasolowe leków i suplementów diety

dr Mariusz Kondrat - KONDRAT Kancelaria Prawno-Patentowa

  • Zasady weryfikacji nazw parasolowych w Polsce i innych krajach

Magdalena Leszczyńska - Ekspert ds. Nazw Produktów Leczniczych

  • Strategia prowadzenia komunikacji marki parasolowej w warunkach ostrej konkurencji

Anna Sarnacka - Manager, Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, On Board Public Relations

  • Budowanie marek parasolowych case study

Radosław Gawędzki - Strategy Director & Partner, Esteem Brand Strategies

  • Sposoby ochrony marek parasolowych

Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk - KONDRAT Kancelaria Prawno-Patentowa

Szczegółowy program Seminarium:

http://www.cooperconferences.pl/warsztaty-event-MARKI_PARASOLOWE_marketing_prawo_life_science.html

Dla uczestników Seminarium: parking w dniu wydarzenia gratis, materiały konferencyjne, lunch oraz przerwy kawowe.

Koszt uczestnictwa 1499 PLN + VAT

Polecamy serwis: Szkolenia

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Zentel

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »