| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa

Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa

Jesteś sprzedawcą? Zajmujesz się handlem internetowym? Masz własny sklep? Działasz aktywnie na allegro? Mamy idealny poradnik dla Ciebie!

Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa 

W książce znajdziesz zasady przyjmowania reklamacji m.in. w oparciu o przepisy regulujące odpowiedzialność sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową i gwarancją przy sprzedaży konsumenckiej a także rękojmię za wady i kwestie gwarancji jakości w obrocie poza konsumenckim. Przedstawiono też prawo konsumenta do odstąpienia, bez żadnego powodu, od umowy sprzedaży w przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (m.in. przez Internet). Oprócz ogólnych zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, w książce omówione zostały także sposoby rozliczania przez sprzedawcę uznanych reklamacji. W poradniku zawarto wiele gotowych wzorów pism, a wszystkie zagadnienia przedstawione zostały na przykładach.

W serii Biblioteka Przedsiębiorcy polecamy również przystępne omówienia: Faktury VAT, Gotowe pisma do Urzędu Skarbowego, Jak napisać poprawny biznesplan, Kontrola w twojej firmie, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów w praktyce, Ryczałt w praktyce, Własna firma jak założyć i poprowadzić, Zasady BHP w praktyce, ZUS – obowiązki pracodawcy.

Zapraszamy do księgarni internetowej www.wszechnicapodatkowa.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Masterlease Polska

Firma leasingowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »