| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa

Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa

Jesteś sprzedawcą? Zajmujesz się handlem internetowym? Masz własny sklep? Działasz aktywnie na allegro? Mamy idealny poradnik dla Ciebie!

Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa 

W książce znajdziesz zasady przyjmowania reklamacji m.in. w oparciu o przepisy regulujące odpowiedzialność sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową i gwarancją przy sprzedaży konsumenckiej a także rękojmię za wady i kwestie gwarancji jakości w obrocie poza konsumenckim. Przedstawiono też prawo konsumenta do odstąpienia, bez żadnego powodu, od umowy sprzedaży w przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (m.in. przez Internet). Oprócz ogólnych zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, w książce omówione zostały także sposoby rozliczania przez sprzedawcę uznanych reklamacji. W poradniku zawarto wiele gotowych wzorów pism, a wszystkie zagadnienia przedstawione zostały na przykładach.

W serii Biblioteka Przedsiębiorcy polecamy również przystępne omówienia: Faktury VAT, Gotowe pisma do Urzędu Skarbowego, Jak napisać poprawny biznesplan, Kontrola w twojej firmie, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów w praktyce, Ryczałt w praktyce, Własna firma jak założyć i poprowadzić, Zasady BHP w praktyce, ZUS – obowiązki pracodawcy.

Zapraszamy do księgarni internetowej www.wszechnicapodatkowa.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy

Kancelaria prawnicza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »