| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Coaching

Jak stosować SFC w biznesie?

Aktualizacja: 27.10.2011

O tym co to jest SFC, czyli coaching skupiony na rozwiązaniach pisaliśmy już wcześniej. Zastanówmy się zatem jak możemy SFC zastosować w biznesie. »

Jak zwiększyć skuteczność rozwijania wiedzy i umiejętności?

Aktualizacja: 27.10.2011

Zwykłe uczenie się polega na słuchaniu, czytaniu i zapisywaniu – czyli w pewnym zakresie zachodzą procesy socjalizacji i kombinacji wiedzy. Aby nauka miała trwały efekt, potrzebne są jeszcze dwa dodatkowe procesy: eksternalizacja i internalizacja. »

Coaching - tani sposób na szkolenie pracowników

Aktualizacja: 27.10.2011

Obecnie w wielu przedsiębiorstwach dostrzega się wartość coachingu jako jednego z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów rozwijania pracowników. »

Refelksje coacha - o wartości jaką przypisujemy sobie i innym

Aktualizacja: 27.10.2011

Zastanawiałeś się kiedyś jak traktujesz innych ludzi? Czy jest jakiś ogólny wzorzec, czy każdego traktujesz inaczej? Zastanawiałeś się kiedyś jak traktujesz siebie? Codziennie tak samo siebie lubisz, czy może to się zmienia? Zastanawiałeś się kiedyś jak traktują cię inni? Nie? To może czas zacząć! »

Kultura coachingowa w firmie

Aktualizacja: 27.10.2011

Właściwie rozumiany i wdrażany coaching jest jednym z najefektywniejszych sposobów zarządzania pracownikami, a przede wszystkim najskuteczniejszym narzędziem rozwoju osobistego i zawodowego. »

Jak mierzyć skuteczność coachingu?

Aktualizacja: 27.10.2011

Efekty coachingu możemy zbadać w dwóch wymiarach – indywidualnym oraz organizacyjnym. Oceniając skuteczność współpracy z coachem możemy wybrać jedną z trzech metod pozwalających na weryfikację efektów. »

Zawód coach

Aktualizacja: 04.11.2011

Podobnie jak to jest ze wszystkimi zawodami, ludzie pragną zająć się coachingiem z wielu różnych powodów. Najczęściej wymieniane to poczucie samorealizacji i możliwość pomagania innym. »

Dla kogo coaching?

Aktualizacja: 27.10.2011

Każda branża jest podatna na nowe mody i trendy, czyli nagły i stale rosnący wzrost zainteresowania konkretnymi rozwiązaniami, metodami czy też technologiami. Dotyczy to również zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji i elementami związanymi ze szkoleniami i rozwojem pracowników. »

Co się składa na popularność coachingu?

Aktualizacja: 27.10.2011

Od kilku lat obserwujemy znaczący wzrost popularności coachingu. Bez względu na to, jak opiszemy to zjawisko mamy do czynienia z prawdziwym boomem. »

Czym jest coaching?

Aktualizacja: 27.10.2011

Coach pracuje z klientami w celu trwałej poprawy ich efektywności zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym poprzez ukierunkowane szkolenie. Zadaniem coacha jest praca nad tym, aby klient rozwinął swój potencjał tak, jak go sam zdefiniuje. »

Menedżer sprzedaży w roli Coacha

Aktualizacja: 27.10.2011

Wiatru nie widać, widać tylko jego efekty. Ta wielka siła może być destruktywna jak zmiatające wszystko z powierzchni ziemi tornada. Może też być wielce pomocna w realizacji pragnień i dążeń wypełniając żagle łodzi i okrętów. Pompatyczne? Może, ale łatwiej dzięki temu zobaczyć jak ważne jest odpowiednie wykorzystanie możliwości wywierania wpływu przez menedżera na swój zespół. »

Jak przeprowadzić analizę sytuacji problemowej metodą Empsy?

Aktualizacja: 27.10.2011

Metoda Empsy przyjmuje za punkt wyjścia szeroki kontekst sytuacyjny i wymaga wnikliwego zrozumienia związanych z nim kwestii. Zgodnie z metodą Empsy każda sytuacja problemowa składa się z czterech następujących po sobie elementów: źródła, czynników psychologicznych, wyniku, wzmocnienia. Po wzmocnieniu pętla może wrócić do nowego źródła lub do nowych czynników psychologicznych. »

W procesie zmian potrzebne jest wsparcie

Aktualizacja: 27.10.2011

Celem coacha nie jest podjęcie decyzji za klienta, coach nie jest ekspertem w każdej dziedzinie, nie jest wyrocznią. Jednym z zadań coacha jest wspomaganie klienta w przejściu z jednego etapu życia do drugiego. »

Coaching drogą do celu

Aktualizacja: 27.10.2011

Moc coachingu polega na skutecznym osiąganiu celów. Dział personalny wdrażając kulturę coachingową, powinien odnosić się do celów strategicznych firmy, powiązać kolejne etapy działań coachingowych z wypływającymi z nich celami działów, kadry zarządzającej, menedżerów liniowych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Niebieska Linia

Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »