REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?

Anna  Kopciowska
Coach, Trener Biznesu, Rozwoju Osobistego i Motywacji
Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych.
Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych.
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Wiele firm, których pozycja na rynku zależy od dobrze zarządzanej grupy handlowców i od samych umiejętności sprzedaży tychże handlowców często przeoczy moment, w którym trzeba przeznaczyć „duże” pieniądze na cykliczne szkolenia w zakresie wzmacniania umiejętności sprzedażowych i kompetencji zarządzania zespołem.

Niejednokrotnie jest tak, że dobiera się trenerów względem ceny za szkolenie lub korzystając z wypromowanych firm szkoleniowych, poleceń itp.

REKLAMA

Przeoczenie momentu, w którym niezbędna jest pomoc fachowca może spowodować duże problemy firmy i sięganie właśnie wtedy po pomoc trenera sprzedaży lub coacha gdy sytuacja jest poważna a niejednokrotnie krytyczna, jest decyzją obarczoną dużym ryzykiem.

Nie możesz pozwolić sobie wówczas nawet na najmniejszy błąd, który może kosztować zbyt wiele.

W takich momentach zarządzający firmą nie mają czasu na testowanie firm i trenerów sprzedaży, ponieważ każdy błąd może kosztować bardzo dużo a finalnie nawet dalsze istnienie firmy na rynku.

Jak w takiej sytuacji wybrać trenera sprzedaży aby skutecznie przeprowadził proces treningu zespołu handlowego kierując go na właściwy kurs do sukcesu a nie do regresu firmy?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Jak wybrać dobre szkolenie?

Teorii jest bardzo wiele, o których mogą Państwo przeczytać w różnych portalach internetowych. A wybranie właściwej firmy szkoleniowej lub właściwego trenera wymaga dużej wiedzy na temat szkoleń i dużego zaangażowania czasu i środków w celu weryfikacji efektów szkoleniowych nie opierając się jedynie na referencjach.

Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych. Jak ich łatwo i szybko rozpoznać?

REKLAMA

Trener, który zna swoje możliwości i wie co potrafi zrobić z handlowcami i zespołem handlowym, jest trenerem z powołania a nie stronnikiem trenera, oczekuje swojego honorariom nie przed szkoleniem lub przed rozpoczęciem projektu szkoleniowego a mianowicie po konkretnym rezultacie swojej pracy czyli wzrostowi sprzedaży zespołu.

Obecne czasy nakładają na każdego z nas większe wyzwania. Wyzwaniem trenera sprzedaży jest ponadprzeciętna umiejętność otrzymywania ponadprzeciętnych wyników sprzedaży od przeciętnych handlowców.

Polecamy: Wybór firmy szkoleniowej

Tylko trener sukcesu znający swoje możliwości, pewny rezultatu swojej pracy nie boi się otrzymać swoją zapłatę w momencie widocznego rezultatu swojej pracy. Obecnie formy coraz częściej wybierają tego typu oferty. Szkolenia Based on Results – płatne po rezultacie zyskują na znaczeniu właśnie z wyżej wymienionych powodów.

Szkolenia Based on Results i treningi personalne oraz coaching to najlepszy element weryfikacyjny świadczący o umiejętnościach trenera. Jeżeli Twoja firma lub zespół potrzebuje szybkiej i skutecznej pomocy z konkretnymi rezultatami nie trać czasu i pieniędzy na weryfikację firm i trenerów na rynku, szukaj oferty Szkolenia Based on Results.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

REKLAMA

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

Składka zdrowotna to parapodatek! Odkręcanie Polskiego Ładu powinno nastąpić jak najszybciej

Składka zdrowotna to parapodatek! Zmiany w składce zdrowotnej muszą nastąpić jak najszybciej. Odkręcanie Polskiego Ładu dopiero od stycznia 2025 r. nie satysfakcjonuje przedsiębiorców. Czy składka zdrowotna wróci do stanu sprzed Polskiego Ładu?

REKLAMA