| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama

Sekretariat

Organizacja pracy

Pozorne oszczędności w biurze

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa. »

Obieg dokumentów

Robienie notatek podczas obrad

Stwierdzenie, że dobra sekretarka, czy asystentka potrafi sporządzić protokół podczas zebrania jest co najmniej niedorzeczne. Ponad 80% pracy, którą wkłada się w jego przygotowanie zajmują poprawki redakcyjne i opracowanie notatek. Przygotowanie dobrych notatek, które pozwolą na szybkie i sprawne przygotowanie ostatecznej wersji protokołu, nie jest aż takie trudne. Wystarczy przestrzegać kilku rad zaprezentowanych poniżej. »

Tworzenie dokumentów

Jak zainteresować adresata pisma?

Od osoby piszącej pismo zależy, czy adresat, do którego jest ono skierowane, będzie chciał je przeczytać. Nawet jeżeli musi to zrobić, nie znaczy to w cale, że pismo będzie miało pożądany przez nas ciąg dalszy. To, czy adresat pisma zastosuje się do jego treści zależy od utrzymania równowagi pomiędzy tym, co „musi” zrobić, a tym, co sam „chce”. »

Współpracownicy

Korzyści dla wydawnictw na rynku online

Wydawnictwo poprzez wejście na rynek online uzyskuje wiele korzyści. Sprzedaż internetowa prowadzona przez wydawnictwa jest pozytywnie oceniana przez czytelników. Dla wydawnictw ważnym argumentem dla rozwoju handlu online są niższe koszty sprzedaży, obsługi klienta i magazynowania. Poprzez sieć można wprowadzić znaczną ilość produktów oraz szeroką sieć marketingu i promocji m.in. poprzez wyszukiwarkę, katalogi, portale tematyczne, sieci współpracy i prezentacji. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Bogusz

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »