| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Samochód > Eksploatacja > Samoobsługa przy tankowaniu LPG

Samoobsługa przy tankowaniu LPG

Kierowcy będą mogli sami tankować LPG. Resorty gospodarki, transportu i budownictwa zapowiadają zmiany przepisów, które pozwolą na samoobsługę tankowania LPG.

Ministerstwo Gospodarki oraz Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej porozumiały się w sprawie zakresu zmian w prawie niezbędnych do zniesienia zakazu samoobsługi przy tankowaniu LPG. Projekty nowych przepisów mogą być gotowe jeszcze w 2012 r. Spotkanie przedstawicieli obu resortów odbyło się 13 lipca 2012 r.

Ministerstwo Gospodarki uważa, iż samoobsługa tankowania LPG powinna być w Polsce dopuszczona, a wymogi techniczne w tym zakresie należy ograniczyć do niezbędnego minimum. Szczegółowe rozwiązania w tym zakresie będą konsultowane z branżą i instytucjami zajmującymi się bezpieczeństwa technicznego.

Obecnie kierowcy nie mogą samodzielnie tankować samochodów z instalacją LPG. Polska jest jednym z nielicznych krajów europejskich utrzymujących zakaz samoobsługi tankowania autogazu.

Propozycje MG dotyczące łatwiejszego dostępu do tankowania LPG realizują cel deregulacji obszarów działalności gospodarczej w naszym kraju.

Polecamy: Uważaj gdzie tankujesz – jakość paliw 2011/2012

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »