| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Temat Dnia > SEO copywriting czyli sztuka kuszenia klientów i Google

SEO copywriting czyli sztuka kuszenia klientów i Google

Copywriting to trudne, wymagające kreatywności zajęcie, polegające na tworzeniu intrygujących haseł i tekstów reklamowych. SEO copywriting to jeszcze wyższy poziom zaawansowania. Odbiorcami treści SEO copywritingu są: internauta (klient, konsument) i „robot” Google. Jaki powinien być idealny tekst, który skłoni internautę - klienta do zakupu produktu lub usługi, a wyszukiwarkę Google do umieszczenia strony wysoko w wynikach wyszukiwani?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kazimierz Romaniec

Radca prawny. Starszy prawnik w Kancelarii Raczkowski Paruch sp.k., prowadzący w firmie praktyki prawa podatkowego i prawa sportowego. Absolwent wydziału prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kursu Tempus-Erasmus na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Edynburgu. Wcześniej związany m.in. z Arthur Andersen i kancelarią Wardyński i Wspólnicy, a także odpowiedzialny przez ponad 10 lat za praktykę podatkową kancelarii Miller Canfield. Ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym w zakresie zatrudniania pracowników oraz kadry zarządzającej podmiotów gospodarczych. Reprezentuje Klientów w postępowaniach podatkowych i administracyjnych przed sądami i organami administracji państwowej. Doradza podmiotom branży sportowej w zakresie m.in. krajowych i międzynarodowych piłkarskich przepisów regulacyjnych, prawnych aspektów transferów piłkarskich, umów o zawodowe uprawianie sportu, opodatkowania sportowców i imprez sportowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK