| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Temat Dnia > Czy firmy powinny uważać na "Pandę"?

Czy firmy powinny uważać na "Pandę"?

„Panda” to nie tylko milutki miś, którego wszyscy znają i którego nikt nie musi się generalnie obawiać. Pod nazwą „Panda” kryje się także ostatnio wprowadzona znacząca zmiana algorytmu Google. Efekty działania „Pandy” są już widoczne w USA. Kto stracił na wprowadzeniu „Pandy”, a kto zyskał? Czy firmy zlecające pozycjonowanie swoich stron WWW powinny uważać na „Pandę”?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Arkadiusz Zuzmak

Radca prawny, ekspert w dziedzinie prawa cywilnego, handlowego i administracyjnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »