| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Temat Dnia > Strona WWW to inwestycja w przyszłość firmy

Strona WWW to inwestycja w przyszłość firmy

Promocja w sieci jest teraz konieczna i oczywista dla większości przedsiębiorstw. Podstawą e-marketingu jest firmowa strona internetowa. Powinna ona nie tylko w sposób atrakcyjny prezentować firmę, jej usługi i oferowane produkty, ale też działać bezawaryjnie i pozwalać na stały kontakt z klientem.


Stworzenie firmowej strony internetowej nie jest łatwe. Taka inwestycja wymaga czasu i pieniędzy, jednak, gdy strona funkcjonuje prawidłowo - zysk jest gwarantowany.

Odpowiednio przygotowana strona internetowa przynosi zyski nie tylko finansowe, ale też wizerunkowe. Może skutkować oszczędnościami w tradycyjnych formach kontaktu z klientem. Klient, który znajdzie pełną ofertę firmy w serwisie internetowym, nie będzie kierował pytań do pracowników firmy. Jest to oszczędność czasu pracy i pieniędzy wydanych na zatrudnienie kolejnych pracowników biura obsługi klienta. Informacje na temat usług i produktów przedsiębiorstwa zamieszczone w witrynie internetowej mogą w dużym stopniu zastąpić drukowane materiały promocyjne. Koszt książeczek, ulotek, folderów jest wysoki, a prezentacja na stronie internetowej to jedynie koszt jej przygotowania. Ponadto z treścią strony WWW może zapoznać się nieograniczona liczba osób.

Jeśli firma chce prowadzić jakiekolwiek działania e-marketingowe to strona WWW jest niezbędna. Klient, który kliknie w reklamę emitowaną w Internecie zostanie przekierowany do firmowej strony internetowej. Zanim więc przedsiębiorstwo poniesie koszty związane z reklamą w Sieci, powinno zadbać o profesjonalne przygotowanie serwisu. O to by zawierała wszelkie konieczne informacje na temat firmy, pełną ofertę, atrakcyjne zdjęcia produktów, schematy sposobu realizacji usług. Ważne jest także, by strona działała bezawaryjnie, oraz by klient mógł szybko i sprawnie zapoznać się z jej treścią. Gwarancją sukcesu w promocji w Internecie jest połączenie skutecznych działań marketingowych i PRowych w Sieci ze stroną internetową, która jest atrakcyjna wizualnie i działa prawidłowo.

Koszt strony internetowej zależny jest od sposobu jej przygotowania. Jeśli firma zdecyduje się na zaprojektowanie serwisu samodzielnie, ponosi koszty związane z czasem pracy pracowników, nie tylko grafików komputerowych i programistów, ale też specjalistów odpowiedzialnych za stronę merytoryczną serwisu, testerów, administratorów, itd. Obliczając cenę takiego serwisu internetowego firma powinna wliczyć także koszty stałe, takie jak opłata za energię elektryczną, eksploatacja sprzętu komputerowego, czy zakup odpowiedniego oprogramowania. Cena zakupu zdjęć, grafik oraz prezentacji (np. video lub wykonanych w technologii Flash) to kolejne opłaty, które składają się na finalny koszt stworzenia strony internetowej. Oczywiście należy przewidzieć koszt administracji serwisem, a także cenę wprowadzania aktualizacji i modernizacji.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Krawczyk

Szef Departamentu Korporacyjnego Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. Jest adwokatem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym w renomowanych kancelariach prawnych w Polsce i za granicą. Jej doświadczenie w zakresie prawa pracy obejmuje doradztwo w zakresie m.in. czasu pracy, zwolnień grupowych, nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy (z zachowaniem okresu wypowiedzenia i w trybie dyscyplinarnym), zakazów konkurencji, nawiązywania stosunku pracy z menedżerami zarządzającymi, obowiązków pracodawcy i pracowników, rodzicielstwa, chorób pracowników oraz sporów przed sądami pracy. Doradza jako ekspert z zakresu prawa pracy w procesach restrukturyzacji spółek i reorganizacji grup kapitałowych. Do jej klientów należą renomowane firmy i grupy kapitałowe z sektorów produkcyjnego, handlu detalicznego, wydawniczego, IT i usługowego. Często wyjaśnia sposób stosowania poszczególnych regulacji z zakresu prawa pracy na łamach prasy i w mediach. Specjalizuje się również w procesach przeprowadzania inwestycji, tworzenia joint venture, w transakcjach fuzji i przejęć oraz reorganizacji spółek. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu w Poznaniu, Europeistyki na tym samym wydziale ze specjalizacją prawo Unii Europejskiej oraz Wydziału Prawa i Nauk o Państwie na Uniwersytecie w Bonn, gdzie uzyskała tytuł magistra prawa porównawczego. Odbyła staż w Komisji Europejskiej w Brukseli w Dyrektoriacie Generalnym Rynku Wewnętrznego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK