| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Temat Dnia > Promocja firmy w internecie jest coraz skuteczniejsza

Promocja firmy w internecie jest coraz skuteczniejsza

Promocja w internecie jest obecnie jednym z podstawowych działań marketingowych każdej firmy. Statystyki potwierdzają skuteczność sieci jako kanału komunikacji na linii klient - firma.

Rozpoznawalna domena to sukces w promocji firmy w internecie. Dlatego, aby zwiększyć popularność firmowej domeny, warto promować stronę WWW od samego początku pod jednym głównym adresem. Adres strony internetowej zamieszczany na rozmaitych firmowych dokumentach, wizytówkach, papierze firmowym czy też gadżetach, wręczanych klientom oraz kontrahentom, zwiększy rozpoznawalność domeny, a co za tym idzie, marki. Równocześnie warto zarejestrować pakiet domen, które potencjalni klienci mogą użyć szukając firmy. Zarówno domen z użyciem różnych nazw, jak i z użyciem różnych rozszerzeń. Jeśli domena główna to www.twojafirma.pl, to warto zarejestrować domeny z rozszerzeniami.eu, .com, .com.pl, a także domeny www.twojprodukt.pl, www.twojabranza.eu itp.

Zarejestrowane domeny można przekierować na jedną lub kilka różnych stron WWW.

Koszt domeny zależy od jej typu oraz od rejestratora, u którego zostanie zarejestrowana. Polscy rejestratorzy domen prześcigają się w promocjach oferowanych klientom, rejestracja domeny na pierwszy rok to koszt wysokości kilku lub kilkunastu groszy. Niektóre firmy pozwalają nawet na test domen za darmo przez rok.

Serwer służy m.in. do przechowywania i udostępniania strony WWW przeglądarkom. To na nim zamieszczamy firmowy serwis WWW, aby był dostępny dla wszystkich użytkowników internetu. Przed zakupem serwera warto sprawdzić jego parametry. Wysokie parametry gwarantują jego bezawaryjność, a co za tym idzie, stabilność strony WWW. Najważniejsze parametry, na które należy zwrócić uwagę, to powierzchnia dyskowa serwera, transfer, zabezpieczenie przed spamem i wirusami. Warto sprawdzić też liczbę domen, którą można dopisać do serwera, gdyż nawet jeśli na serwerze znajdować się będzie jeden serwis WWW, to może do niego kierować kilka lub kilkanaście domen.

Decyzja o zakupie serwera to przede wszystkim wybór między serwerem wirtualnym, hostingiem a serwerem dedykowanym. W tym celu należy zapoznać się z ofertą poszczególnych firm świadczących usługi hostingowe i porównać parametry oraz ceny serwerów. Wybór serwera zależy od potrzeb strony WWW, przykładowo strona o dużej liczbie użytkowników wymaga wyższego transferu, a serwis WWW, na którym znajduje się wiele materiałów multimedialnych wymaga większej powierzchni dyskowej.

Strona internetowa jest wirtualną siedzibą firmy. Możesz zamieścić na niej wszelkie informacje dotyczące oferty, produktów, cenników - ilość danych, które mogą znaleźć się na stronie WWW, jest właściwie nieograniczona. Kontakt z klientem za pośrednictwem WWW może przybierać różne formy (formularz kontaktowy, e-mail, chat, skype, komunikator), ale zawsze jest szybszy i sprawniejszy od tradycyjnych form kontaktu.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania

Realizuje politykę rządu w zakresie równego traktowania, w tym przeciwdziałania dyskryminacji

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »