| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Jak informować pracownika o warunkach zatrudnienia

Jak informować pracownika o warunkach zatrudnienia

Informacja o warunkach zatrudnienia jest przekazywana pracownikowi przy zawieraniu stosunku pracy. Natomiast w czasie jego trwania obowiązek informowania o wszelkich zmianach tych warunków, np. o prawie do wyższego wymiaru urlopu, mimo obowiązku wynikającego z Kodeksu pracy jest często pomijany.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

Serwis Prawno-Pracowniczy
Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Malinowska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »