| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Jak informować pracownika o warunkach zatrudnienia

Jak informować pracownika o warunkach zatrudnienia

Informacja o warunkach zatrudnienia jest przekazywana pracownikowi przy zawieraniu stosunku pracy. Natomiast w czasie jego trwania obowiązek informowania o wszelkich zmianach tych warunków, np. o prawie do wyższego wymiaru urlopu, mimo obowiązku wynikającego z Kodeksu pracy jest często pomijany.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

Serwis Prawno-Pracowniczy
CIT 2018. Komentarz299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jerzy Piskorski

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK