| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Kiedy należy utworzyć regulamin pracy

Kiedy należy utworzyć regulamin pracy

Zgodnie z kodeksem pracy firmy zatrudniające 20 pracowników mają obowiązek tworzenia regulaminu pracy. W jakim momencie ten stan zatrudnienia decyduje o obowiązku utworzenia tego regulaminu i jak należy go ustalać (których pracowników uwzględniać, a których nie, np. osoby przebywające na urlopach wychowawczych, bezpłatnych)? Co w sytuacji, jeśli przeciętne zatrudnienie nie osiąga 20 osób, a stan powyżej 20 osób występuje sporadycznie, tak jak ma to miejsce w naszym zakładzie?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Wydra

Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »