| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Czy inspekcja pracy musi udzielać firmom informacji dotyczących prawa pracy

Czy inspekcja pracy musi udzielać firmom informacji dotyczących prawa pracy

Od roku, czyli od 1 lipca 2007 r., obowiązuje nowa ustawa o Państwowej Inspekcji Pracy. Zastąpiła inną ustawę funkcjonującą od 1981 roku. Czy, mimo że nowe przepisy zawęziły podstawę udzielania przez inspektorów pracy informacji pracodawcom na temat stosowania prawa pracy, mogą się oni domagać ich w takim zakresie, jak pod rządami starej ustawy?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna "Świeca i Wspólnicy"

Kancelaria Prawna „Świeca i Wspólnicy” Sp. k. jest podmiotem intensywnie rozwijającym się na polskim oraz międzynarodowym rynku usług prawnych. Wyróżnia się przede wszystkim postępowym działaniem, które ma na celu zapewnienie kompleksowego wsparcia prawnego oraz biznesowego zarówno dla przedsiębiorców, jak i klientów indywidualnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »