| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Co musi zawierać umowa o pracę

Co musi zawierać umowa o pracę

Pracodawca, zatrudniając pracownika, jest zobowiązany zawrzeć z nim umowę na piśmie oraz przedstawić mu wymagane przez prawo informacje. Warto przypomnieć pracodawcom niektóre wymagania dotyczące zawierania umowy o pracę. Co powinna zawierać umowa o pracę i jakie informacje musi uzyskać nowo zatrudniany pracownik?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Rakowski

Dyrektor ds. prawnych, Związek Polskiego Leasingu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK