| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Co musi zawierać umowa o pracę

Co musi zawierać umowa o pracę

Pracodawca, zatrudniając pracownika, jest zobowiązany zawrzeć z nim umowę na piśmie oraz przedstawić mu wymagane przez prawo informacje. Warto przypomnieć pracodawcom niektóre wymagania dotyczące zawierania umowy o pracę. Co powinna zawierać umowa o pracę i jakie informacje musi uzyskać nowo zatrudniany pracownik?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Łatwe podatki

Portal „Łatwe podatki” pozwala zrozumieć trudne zagadnienia związane z podatkami (takimi jak np. VAT, CIT czy PIT) w sposób stosunkowo przystępny, podparty ciekawymi przykładami.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »