| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Co musi zawierać umowa o pracę

Co musi zawierać umowa o pracę

Pracodawca, zatrudniając pracownika, jest zobowiązany zawrzeć z nim umowę na piśmie oraz przedstawić mu wymagane przez prawo informacje. Warto przypomnieć pracodawcom niektóre wymagania dotyczące zawierania umowy o pracę. Co powinna zawierać umowa o pracę i jakie informacje musi uzyskać nowo zatrudniany pracownik?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ewa Tomala

Aplikant radcowski przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK