| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Czy można zatrudnić pracownika na dwa etaty

Czy można zatrudnić pracownika na dwa etaty

Jeden z pracowników jest odpowiedzialny za wyszukiwanie i pozyskiwanie środków pomocowych z Unii Europejskiej. W niektórych projektach przewidziane jest wynagrodzenie dla koordynatora. Czy można więc dla realizacji tych projektów zawrzeć z jednym pracownikiem kilka oddzielnych umów o pracę?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jerzy Różyk

ekspert ds. oceny ryzyka w transporcie, prawa przewozowego i ubezpieczeń transportowych CDS Kancelaria Brokerska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK