| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Jakie obowiązki przybędą pracodawcom zatrudniającym 50 pracowników

Jakie obowiązki przybędą pracodawcom zatrudniającym 50 pracowników

Na razie ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, regulująca m.in. możliwość tworzenia rad pracowników, stosowana jest do pracodawców zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Po 23 marca 2008 r. przepisy ustawy obejmą również pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników. Co to oznacza dla nich w praktyce?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

JSLegal Jankowki & Stroiński

Adwokacka Spółka Partnerska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK