| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Personel > Motywowanie > Czy w pracy warto się starać?

Czy w pracy warto się starać?

Praca w biurze nie jest w cale lekka, łatwa i przyjemna. Nierzadko nawał obowiązków, rutyna, nieporozumienia z szefem i klientami doprowadzają nas do tego, że zaczynamy się zastanawiać „po co to wszystko?”.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Twój przełożony jest osobą, z którą przebywasz najczęściej, od niego najczęściej oczekujesz pochwały, chociażby w formie komentarza typu: „dobra robota!”.

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

HR Tools

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »