| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Outsourcing > Wdrożenie outsourcingu > Jakie są korzyści z outsourcingu funkcji szkoleniowej część II

Jakie są korzyści z outsourcingu funkcji szkoleniowej część II

Redukcja kosztów operacyjnych jest najczęściej wysuwanym argumentem i korzyścią z outsourcingu. Niższe koszty działania zewnętrznego działu uzyskujemy przede wszystkim dzięki wąskiej, ale głębokiej, specjalizacji dostawcy, ekonomii skali oraz zapewnieniu kompleksowej obsługi, obejmującej zarówno ludzi, procesy jak i technologie je wspierające.

Po trzecie wreszcie, ryzyko poniesionych wydatków.

Polecamy serwis Szkolenia

„Co chcesz, kiedy chcesz”: idealne hasło reklamowe dla klienta, który nie jest do końca zdecydowany i nie będzie korzystać z usług w sposób ciągły. Podobnie wygląda sytuacja jeżeli chodzi o szkolenie pracowników w organizacjach. W przypadku dużych firm, które dysponują odpowiednimi zasobami, szkolenie pracowników jest procesem ciągłym i długofalowym. W przypadku mniejszych organizacji, w szczególności tych, które są podatne na duże wahania sezonowości produkcji lub usług, szkolenie zwykle odbywa się dopiero gdy „uda się uporać ze wszystkimi ważniejszymi sprawami”. Dlatego też korzystanie z zewnętrznego działu szkoleniowego nie tylko pozwala na elastyczniejsze reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej, o której wspominałem, ale również na zapewnienie profesjonalnej obsługi szkoleniowej dla firm, które sporadycznie szkolą lub wysyłają swoich pracowników na szkolenia. Dzięki zewnętrznemu dostawcy usługa, która jest realizowana stosunkowo rzadko, nie jest przez to niezadowalająca jakościowo. A każdym czasie jakość i poziom oferowanych usług jest równie wysoka.

reklama

Ekspert:

Konrad Gurbała

Specjalista z zakresu szkoleń i rozwoju pracowników, właściciel firmy Nowe Modele Biznesowe – outsourcingu działu szkoleń.

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

W przypadku dużych firm, które dysponują odpowiednimi zasobami, szkolenie pracowników jest procesem ciągłym i długofalowym.
W przypadku dużych firm, które dysponują odpowiednimi zasobami, szkolenie pracowników jest procesem ciągłym i długofalowym.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Targowska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »