| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Wykończenie wnętrz > Ściany > Układanie płytek ściennych – mozaiki, lustrzanych, plastikowych oraz korkowych

Układanie płytek ściennych – mozaiki, lustrzanych, plastikowych oraz korkowych

Płytki ceramiczne świetnie sprawdzają się w takich pomieszczeniach jak kuchnie i łazienki. Wybierając płytki ceramiczne do innych pomieszczeń warto kierować się czymś więcej niż tylko względami praktycznymi. Zobacz, jak układać płytki mozaikowe, lustrzane, plastikowe oraz korkowe.

Płytki korkowe

Korek to ciepły materiał, który nadaje wnętrzu niewątpliwy urok. Korek to materiał ekologiczny, który świetnie łączy się z innymi materiałami takimi jak panele podłogowe czy boazerie i płytki ścienne. Na ścianach korek świetnie prezentuje się w takich pomieszczeniach jak sypialnie, przedpokoje czy pokoje dziecięce. Do zalet korka śmiało możemy zaliczyć jego dużą wytrzymałość mechaniczną, wysoką izolacyjność akustyczną, oddychalność, a także dużą dekoracyjność i łatwość w montażu.

Korek można kłaść na całej powierzchni ściany, jak i na jej fragmencie.

Zobacz także: Czy warto wykańczać ściany korkiem?

Do mocowania płytek z korka należy użyć kleju na bazie kauczuku. Jeśli podczas montowania płytek, te ubrudzą się klejem, należy czym prędzej wytrze go szmatką nasączoną specjalnym rozpuszczalnikiem. Można też kupić płytki, fabrycznie powlekane klejem, jest to łatwiejsze rozwiązanie, które jest mniej pracochłonne.

Zobacz także: Jaką farbą pomalować ściany w kuchni?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK