| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Wykończenie wnętrz > Podłogi > Jak przygotować podłoże przed montażem wykładziny dywanowej?

Jak przygotować podłoże przed montażem wykładziny dywanowej?


W przypadku wykładzin dywanowych jest to bardzo ważny etap pracy. Przy źle przygotowanym podłożu, wykładzina łatwo się odklei albo będą widoczne pozostawione nierówności.

- Przed przystąpieniem do montażu sprawdzamy, czy powierzchnia jest równa, czysta i pozbawiona pęknięć. Jeśli nie, dokładnie ją czyścimy, a w razie potrzeby szlifujemy. Wszelkie rysy i szczeliny wypełniamy masą epoksydową, a nierówności niwelujemy masami samopoziomującymi.

- Aby zwiększyć przyczepność kleju, należy zastosować odpowiedni środek gruntujący.

- Wszystkie prace wykonujemy przy temperaturze minimum 16°C i wilgotności powietrza nie większej niż 65%. Inne warunki mogą zakłócić czas wiązania materiałów i negatywnie wpłynąć na jakość naszej pracy.

reklama

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Ekspert:

Sklepy KOMFORT S.A.

Sklepy KOMFORT S.A. to największa w Polsce sieć specjalizująca się w sprzedaży pokryć podłogowych.

Źródło:

Własne

Zdjęcia

W przypadku wykładzin dywanowych jest to bardzo ważny etap pracy. Przy źle przygotowanym podłożu, wykładzina łatwo się odklei albo będą widoczne pozostawione nierówności.
W przypadku wykładzin dywanowych jest to bardzo ważny etap pracy. Przy źle przygotowanym podłożu, wykładzina łatwo się odklei albo będą widoczne pozostawione nierówności.

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »