| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Raporty i analizy > Deweloper Atal opublikował wyniki sprzedaży w I-III kw. 2016 r.

Deweloper Atal opublikował wyniki sprzedaży w I-III kw. 2016 r.

Atal przekazał w I-III kw. 1.260 lokali, podtrzymuje sprzedaż ponad 2.000 mieszkań w 2016 r.

Atal przekazał w pierwszych trzech kwartałach tego roku 1.260 lokali wobec 500 przed rokiem - poinformowała PAP spółka. Deweloper podtrzymał, że w całym 2016 roku sprzeda ponad 2.000 mieszkań.

Spółka podała, że najwięcej przekazań było w Krakowie (525), następnie w Warszawie (223), Wrocławiu (201), Katowicach (166) i Łodzi (145).

Na początku października Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu, poinformował PAP, że grupa może przekazać w całym 2016 roku ok. 1.500 lokali.

Zobacz serwis: Dom i prawo

"Analiza dotychczasowych trendów rynkowych pozwala założyć, że w całym 2016 roku sprzedaż wyniesie zdecydowanie ponad 2.000 lokali, czyli powyżej wcześniejszych naszych założeń obejmujących kontraktację ok. 1800 lokali" - poinformował we wtorek PAP wiceprezes Juroszek.

Jak wcześniej informowano, po trzech kwartałach tego roku Atal sprzedał na podstawie umów deweloperskich 1.761 lokale – po uwzględnieniu rezygnacji.

Atal narastająco po trzech kwartałach 2016 roku odnotował 450,5 mln zł skonsolidowanych przychodów. Zysk netto spółki po trzech kwartałach wyniósł 89,8 mln zł. Wskaźnik rentowności brutto osiągnął poziom 23,4 proc., a rentowności netto 20 procent.

Źródło: PAP

reklama

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Deweloper Atal opublikował wyniki sprzedaży w I-III kw. 2016 r. /fot. Fotolia
Deweloper Atal opublikował wyniki sprzedaży w I-III kw. 2016 r. /fot. Fotolia

CIT 2018. Komentarz299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK