| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Raporty i analizy > Ceny mieszkań w Warszawie – utrzymuje się trend spadkowy

Ceny mieszkań w Warszawie – utrzymuje się trend spadkowy

Ceny mieszkań w Warszawie znajdują się w stałym trendzie spadkowym, jednak trudno powiedzieć czy stan ten jeszcze długo potrwa. Największy spadek cen odnotowano w Wilanowie i to o ponad 20%. Swoją wartość utrzymują jedynie mieszkania luksusowe w Śródmieściu.

Tymczasem najmniejsze spadki cen zanotowały dzielnice dobrze skomunikowane z centrum lub te, w których komunikacja polepszy się w niedalekiej przyszłości. A zatem: Bemowo, Bielany, Praga Północ, Targówek, Wola i Żoliborz. Metro albo już w nich kursuje, albo niedługo zacznie. – Także Białołęka, dzięki Mostowi Północnemu, który znacznie polepszył komunikację z centrum, zanotowała stosunkowo niewielką obniżkę cen mieszkań na rynku pierwotnym – mówi Jarosław Jędrzyński, analityk rynku nieruchomości portalu RynekPierwotny.com.

Czy ceny mieszkań w Warszawie będą dalej spadać? Jednoznaczna odpowiedź na tak postawione pytanie jest trudna. Na pewno dwucyfrowy procentowy spadek cen w stolicy mocno ogranicza dalszą obniżkę w przyszłości. Wciąż trudno jednak o daleko idące wnioski odnośnie zbliżającego się cenowego dołka na rynku pierwotnym w Warszawie. Do myślenia dają mimo wszystko niewielkie, a wręcz symboliczne spadki cen w ciągu ostatniego roku w przynajmniej 1/3 warszawskich dzielnic.

Zobacz także: Kupno mieszkania pod Warszawą – czy to się opłaca?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK