| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Raporty i analizy > Kup mieszkanie na EURO 2012 i zarób

Kup mieszkanie na EURO 2012 i zarób

Kup mieszkanie na EURO 2012 i zarób. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej przyniosą Polsce ogromne korzyści finansowe. W których inwestycjach kupisz jeszcze mieszkanie pod wynajem na EURO 2012?

Poza wysokimi cenami i świetną lokalizacją powyższe inwestycje cechują się także prywatnymi miejscami postojowymi oraz 24-godzinną ochroną. Ponadto z balkonów i tarasów roztacza się przepiękny widok na gdańską starówkę. Kibice po obejrzeniu meczów będą mogli skorzystać z innych atrakcji turystycznych stolicy Trójmiasta  takich jak wizyta w muzeum, filharmonii czy przechadzka nad brzegiem Motławy. Jednak dla tych, którzy równie mocno emocjonują się sportowymi rozgrywkami, co nocnym życiem, najlepszą lokalizacją może okazać się Sopot.

Zobacz także: Kawalerki ustępują mieszkaniom kompaktowym?

Inwestycje w Sopocie

W tym nadmorskim kurorcie na zainteresowanie zasługują dwie inwestycje. Pierwszą z nich jest  Sopocka Rezydencja (Polnord), która obejmuje zespół 3 nowych budynków i jednego zabytkowego, który został poddany rewitalizacji. Ze 160 mieszkań o podwyższonym standardzie w ofercie pozostało jeszcze wiele, głównie trzy- lub dwupokojowych. Ceny za mkw. wynoszą od 9,5 do 12 tys. zł. Na wewnętrznym, zamkniętym dziedzińcu znajduje się plac zabaw dla dzieci, a w podziemiach parking. W podobnym architektonicznym stylu utrzymany jest Aquarius (Invest Komfort). Ten duży kompleks budynków powstaje na terenie dawnego browaru, a przyozdobiony został odrestaurowanymi elementami żeliwnymi i stalowymi. Dodatkowo na terenie osiedla ma znaleźć się kompleks rekreacyjny oraz plac zabaw dla dzieci. Mieszkania są w cenie od 8,5 do 12 tys. zł za mkw.

Jak zarobić na EURO 2012?

– Szacuje się, że turyści, którzy przyjadą do Polski na mecze z zagranicy, zostawią w naszym kraju 1 mld złotych. Warto chociaż część z tej pokaźnej sumy zyskać dla siebie. – mówi Paweł Moszczyński z portalu RynekPierwotny.com.

Kibice z Irlandii, Chorwacji, Włoch i Niemiec stosunkowo niewielką część czasu spędzą na oglądaniu meczy, resztę zaś wykorzystają na zwiedzanie Gdańska i okolic. Dlatego ważna będzie dla nich nie tylko cena, lecz także lokalizacja noclegu. Informacja w ogłoszeniu reklamowym o najbliższych miejscach rozrywko-kulturalnych powinna zwiększyć zainteresowanie danym noclegiem. Z kolei zapewnienie miejsca postojowego w strzeżonym garażu  zdecydowanie ułatwi wybór zmotoryzowanym fanom piłki nożnej.

Zobacz także: Odebrałeś mieszkanie z usterką? Co powinieneś wiedzieć?

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Artur Zych

Finansowanie dla firm - kredyty, leasing, faktoring.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »