| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Raporty i analizy > Ciekawe formy promocji mieszkań od deweloperów

Ciekawe formy promocji mieszkań od deweloperów

Aby sprzedać mieszkanie, deweloperzy stosują bardzo ciekawe formy promocji. Jakie chwyty marketingowe wykorzystują deweloperzy w sprzedaży swojej oferty mieszkaniowej?

Najskuteczniejszym sposobem zachęcenia klientów do kupna nieruchomości jest zaoferowanie upustu cenowego. Firmy z branży starają się także znaleźć nabywców, dokładając do mieszkania wycieczki lub w skrajnych przypadkach nawet samochody. Dla większości deweloperów ważnym wydarzeniem są targi mieszkaniowe, na które wybierają się zazwyczaj osoby już mocno zainteresowane kupnem mieszkania. Mając to na uwadze, wielu przedsiębiorców z branży przygotowuje na takie wydarzenia specjalne promocyjne oferty, aby jeszcze na miejscu zachęcić potencjalnych klientów do zakupu. Poza tym każdy deweloper chce wyróżnić swój projekt, podkreślając jego atrakcyjność i wyjątkowość.

Zobacz także: Pesymizm na rynku nieruchomości

Coraz większe znaczenie ma niebanalna architektura budynku – w Polsce rośnie liczba nowych obiektów mieszkaniowych, które mają bardzo ciekawy wygląd. Ważne jest również usytuowanie inwestycji. Jest to związane z podstawową zasadą, która głosi, że na rynku nieruchomości najważniejsze są trzy rzeczy: lokalizacja, lokalizacja i lokalizacja. Ze strategią marketingową danego projektu powiązana jest zazwyczaj również nazwa osiedla. Na rynek trafiają inwestycje z coraz bardziej wymyślnymi nazwami, a pomysłowość deweloperów w tej dziedzinie wydaje się nie mieć końca.

Zobacz także: Mieszkania staniały o 5%

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Sebastian Koczur

ekspert z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa gospodarczego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »