| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Nieruchomości komercyjne > 20. urodziny hotelu BEST WESTERN

20. urodziny hotelu BEST WESTERN

W tym roku warszawski hotel BEST WESTERN Hotel Felix obchodzi 20-lecie swojej działalności. Od czasu kiedy został otwarty w 1994 roku - zmieniło się w nim niemal wszystko. W gruntowną metamorfozę zainwestowano 12 milionów złotych.

Trzygwiazdkowy BEST WESTERN Hotel Felix był pierwszym obiektem otwartym pod marką Best Western w Warszawie. O jego wyborze zadecydowała m.in. lokalizacja – warszawska Praga Południe, która jest coraz popularniejszym miejscem wydarzeń kulturalnych, jak i biznesowych. Ponadto atutem hotelu jest bliskość Stadionu Narodowego oraz dogodna komunikacja z centrum i lotniskiem Chopina.

BEST WESTERN Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Dołączenie do sieci Best Western było przełomowym punktem w historii tego wtedy 17-letniego obiektu. U progu swojej „pełnoletności” przeszedł gruntowną renowację, która nadała mu nowe tempo rozwoju.

Dzięki wprowadzonym międzynarodowym standardom Best Western, a także uruchomieniu nowoczesnego zaplecza konferencyjnego już po roku działalności w sieci zanotowaliśmy prawie 20% wzrost przychodów, które z roku na rok rosnąpowiedział Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu.

Wzrost przychodów wiąże się nierozerwalnie ze wzrostem liczby odwiedzających hotel gości. W ciągu ostatnich trzech lat warszawski obiekt odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32% stanowili obcokrajowcy. Zmiana struktury dokonywanych w hotelu rezerwacji wynika z międzynarodowego charakteru sieci Best Western i wspólnego dla wszystkich obiektów systemu rezerwacyjnego. Gośćmi hotelu są zarówno klienci korporacyjni, mający do dyspozycji nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne, jak i turyści odwiedzający Warszawę m.in. przy okazji różnych wydarzeń kulturalno-sportowych, którym często patronuje BW Hotel Felix. Więcej informacji na temat warszawskich imprez i konferencji przeczytać można na hotelowym blogu. Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży dodał Michał Świgost.

Zobacz także: Najnowsze trendy w projektowaniu komercyjnych obiektów budowlanych

Źródło: Materiały prasowe

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Jarosław Olszewski

Elektrofarm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »