| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Inwestycje > Czy promocje zwiększają sprzedaż mieszkań?

Czy promocje zwiększają sprzedaż mieszkań?

Czy promocje zwiększają sprzedaż mieszkań? Aby sprzedać więcej nieruchomości, deweloperzy przygotowują korzystne oferty. Czy taka strategia rzeczywiście wpływa na decyzje nabywców?

Promocje są potrzebne

Kupno nowego mieszkania to dla większości z nas tak poważne przedsięwzięcie, że niejednokrotnie przebiega w oparciu o mozolne i długotrwałe poszukiwania i obserwacje rynku. Różnorodne promocje mogą stanowić w pewnym stopniu impuls przyspieszający decyzję o zakupie inwestycji. Ich skuteczność doceniło 13 z 23 deweloperów przebadanych przez Home Broker, którzy postanowili przygotować pod koniec roku specjalne akcje promocyjne. Największą moc mają z pewnością wszelkiego rodzaju rabaty.

Zobacz także: Tańsze mieszkania od deweloperów

Jednak w rzeczywistości upusty czy bonusy pojawiają się w ofertach pod różną postacią w ciągu całego roku. Są one w dużym stopniu efektem konieczności reagowania deweloperów na zmiany w przepisach prawa oraz w możliwościach finansowych potencjalnych nabywców. Aby utrzymać pozytywne tendencje sprzedażowe, muszą oni bowiem być gotowi na sytuacje, gdy trzeba np. zaproponować klientom alternatywę wobec ograniczenia programu „Rodzina na Swoim”. Dodatkowo w momencie, gdy sam rynek narzuca obniżki cen, atrakcyjne  kampanie są istotnym argumentem w codziennej rywalizacji z konkurencją.

Zobacz także: Zainwestuj pieniądze w mieszkania

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Komorniczak

Doradca podatkowy, prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »