| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklamacje

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklamacje. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklamacje.

Reklamacje i bonifikaty od przedsiębiorstwa energetycznego

Aktualizacja: 01.04.2014

Każdy z konsumentów ma prawo do otrzymania od przedsiębiorstwa energetycznego dokładnego wyjaśnienia, w jaki sposób naliczone zostały opłaty za gaz. Jeśli zaś przesył gazu został zatrzymany lub konsument nie zgadza się z naliczonymi opłatami ma prawo do reklamacji. W sytuacji gdy przedsiębiorstwo energetyczne nie dotrzyma standardów jakościowych obsługi konsumentów, konsumenci mogą ubiegać się o bonifikaty. W jaki sposób należy złożyć reklamację do przedsiębiorstwa energetycznego? Na jaką bonifikatę może liczyć konsument? »

Co zrobić, kiedy bank odrzuci naszą reklamację?

Aktualizacja: 26.07.2013

Kiedy bank odrzuci naszą reklamację, nie musimy od razu wstępować na drogę sądową. Rozwiązaniem jest Arbiter Bankowy i Sąd Polubowny przy KNF. »

Prawa konsumenta: świąteczne zakupy

Aktualizacja: 04.01.2013

Świąteczne zakupy w pełni, kupujemy prezenty, korzystamy z promocji, rabatów i wyprzedaży. Czasami jednak zdarza się, że zakupiony produkt jest uszkodzony lub nie działa. Jakie prawa przysługują nam jako konsumentowi? Przeczytaj, czego możesz wymagać. »

Reklamacja sprzętu – kiedy mamy taką możliwość?

Aktualizacja: 06.12.2012

Sprzęt kupiony od przedsiębiorcy przez osobę fizyczną na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą, zgodnie z polskim prawem, może podlegać reklamacji (jest to sprzedaż konsumencka). Za sprzęt (towar) w głównej mierze odpowiada sprzedawca i w większości przypadków to on musi przyjąć reklamację. Przeczytaj, w jakich sytuacjach możemy reklamować sprzęt i ile mamy na to czasu. »

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »