REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

E-firma

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube.

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa?

Pakiet blisko 100 ułatwień dla firm trafił do konsultacji

Pakiet ok. 100 ułatwień dla biznesu, przedstawiony na początku czerwca przez szefa MR Mateusza Morawieckiego, trafił do konsultacji publicznych - podało MR. Zakłada on m.in. złagodzenie przepisów prawa pracy dla małych firm, przejęcie przez ZUS części obowiązków dokumentacyjnych i łatwiejsze odzyskiwanie długów.

Budowa systemu zarządzania ryzykiem

Każda działalność gospodarcza jest narażona na różnego rodzaju zagrożenia, czyli ryzyka pochodzące z wewnątrz i zewnątrz organizacji, gdyż żadna firma nie działa w próżni. Brak systemu zarządzania ryzykiem w organizacji tymczasowo nie spowoduje negatywnych skutków, gdyż może się to przykładowo zbiec w czasie z pozytywnymi uwarunkowaniami, jednak na dłuższą metę system zarządzania ryzykiem jest niezbędny.

REKLAMA

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom?

E-maile przypominające o rejestracji strony www - co robić?

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymamy wiadomość z informacją, iż nasza strona www nie została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez GIODO? Co mają na celu takie wezwania?

Konferencja „Bezpieczeństwo firmowych sieci” - 18 maja w Warszawie

Zapraszamy do zapoznania się z tematem zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego podczas konferencji: „Bezpieczeństwo firmowych sieci”, 18 maja w Warszawie. Podczas wykładów uczestnik będzie miał możliwość dowiedzieć się jak uniknąć włamań, awarii czy utraty cennych informacji w firmie. Patronat medialny nad konferencją objął portal Infor.pl.

Jakie są najczęstsze błędy firmowych stron internetowych

Badania pokazują, że aż 82 proc. polskich stron internetowych zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31 proc. - ładuje się zbyt wolno ze względu na „ciężkie” obrazy, a na 20 proc. nie stosuje się kompresji, która mogłaby przyspieszyć ładowanie i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania w Google.

REKLAMA

Internet narzędziem wspierającym sprzedaż

Każde przedsiębiorstwo handlowo-usługowe korzysta z oprogramowania, które wspiera sprzedaż. Od czasów kiedy Internet nie był jeszcze tak powszechny, sporo się jednak zmieniło. Przeskok na programy okienkowe był dużym krokiem w przyszłość i przyniósł szereg korzyści, bez których dzisiaj nie wyobrażamy sobie pracy. Jednym z takich plusów jest możliwość zdalnego dostępu do bazy danych, z każdego miejsca na świecie. I to zarówno przez przedsiębiorcę oraz jego pracowników, jak i przez kontrahentów.

Rynek płatnościach e-commerce w 2016 roku

Rynek płatności e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Najpierw obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i intensywny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek roku 2016 to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku.

Kradzież danych z systemów firmy, czyli ataki ukierunkowane

Występujące w przestrzeni teleinformatycznej ataki ukierunkowane polegają na potajemnej kradzieży danych z systemów firmy. Ocenia się, że w najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w małe, średnie i duże organizacje – dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy.

Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy

Badania wskazują, że blisko 35% polskich firm nie posiada strony WWW. Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z obecności w sieci i nie wykorzystują możliwości, jakie daje internet?

Zakładasz działalność? Zacznij od domeny

Myśląc o założeniu własnej działalności gospodarczej, oprócz wyboru formy prawnej czy decydowaniu o konkretnych kodach PKD, konieczne będzie wybranie nazwy firmy. Przedsiębiorcy często bagatelizują ten krok, bo nazwę swojego przedsiębiorstwa planują widywać wyłącznie na fakturach. Problem pojawia się, gdy chcą zaprezentować swoją firmę w sieci, a domena z wybraną przez nich nazwą okazuje się być zajęta.

7 powodów, z których ludzie opuszczają Twoją stronę internetową

Twoja strona zawiera znakomite treści. Posiadasz świetne zdjęcia, a design wygląda profesjonalnie. Dzięki inicjatywom marketingowym udaje Ci się na nią przyciągnąć sporo użytkowników. Dlaczego więc tylko niewielki odsetek z nich staje się ostatecznie klientami?

Elektroniczne usługi dla przedsiębiorców

Elektroniczny Punkt Kontaktowy umożliwia przedsiębiorcom znalezienie informacji o obowiązujących procedurach oraz dopełnienie formalności związanych z działalnością gospodarczą. Ponadto za pośrednictwem elektronicznej usługi, przedsiębiorca może złożyć wnioski o przyznanie licencji wspólnotowych, zezwalających na przewóz rzeczy czy osób.

UOKiK przeprowadzi kontrole w firmach w 2016 r.

Na początku 2016 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ma przeprowadzić kontrole w związku ze zmianą ustawy o prawach konsumenta i zmian w kodeksie cywilnym. UOKiK sprawdzi jak w praktyce wygląda stosowanie nowych przepisów przez przedsiębiorców. W razie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów Urząd może nałożyć karę do 10 proc. obrotu.

Media społecznościowe pomagają budować wizerunek firmy

Firmy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych w celu promocji swojej firmy. Dzięki takiej formie promocji można obserwować reakcje klientów, słuchać ich opinii i natychmiastowo odpowiadać na ich komentarze.

E-procedury transportowe dla przedsiębiorców

Elektroniczny Punkt Kontaktowy prowadzony przez Ministerstwo Gospodarki daje możliwość przedsiębiorcom wykonania wielu procedur realizowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego drogą elektroniczną, m.in. zmiana nazwy, adresu przedsiębiorstwa, osoby zarządzającej transportem, uzyskanie zezwoleń, licencji.

E-faktury bardziej popularne w małych firmach

Zaletą e-faktur jest przede wszystkim czas oraz wygoda. Nadal jednak jest ona bardziej popularna w mniejszych firmach.

Inicjatywa "Obywatel" ułatwi kontakt z administracją

Do końca lipca 2015 r. ma zostać wdrożona inicjatywa "Obywatel", która ma ułatwić kontakt z administracją. Dzięki temu łatwiej będzie sprawdzić jak załatwić sprawę w urzędzie lub przez internet, np. co przygotować, gdzie pójść.

Strona mobilna czy responsywna? Którą z nich wybrać w walce o klienta?

Każdego roku coraz więcej użytkowników przegląda zawartość Sieci przy pomocy urządzeń mobilnych i wszystko wskazuje na to, że trend ten nadal będzie się nasilał. Wymusza to na przedsiębiorstwach działających w Internecie dopasowanie swoich witryn do nowych kanałów komunikacji w taki sposób, aby i na mniejszym ekranie prezentowały swoją pełną wartość. Które z dostępnych rozwiązań wybrać – stronę mobilną, responsywną, czy może coś jeszcze innego?

Założenia nowej "konstytucji" dla przedsiębiorców

Rząd przyjął założenia do projektu ustawy Prawo o działalności gospodarczej. Nowa "konstytucja" dla przedsiębiorców ma określać zbiór praw i gwarancji, m.in. wolność podejmowania działalności gospodarczej, zasada „Co nie jest prawem zabronione - jest dozwolone”, przyjazna interpretacja przepisów czy domniemanie uczciwości przedsiębiorcy.

E-doręczenia ułatwią firmom dochodzenie należności w UE

Polska dołączyła do pilotażu systemu e-CODEX, który ma m.in. wyeliminować tradycyjne i zarazem czasochłonne doręczenia do sądów w innych krajach UE. Teraz polscy przedsiębiorcy będą mogli dochodzić swoich należności wobec unijnych kontrahentów przez internet.

Zainteresowanie Internetem

W ostatnich latach znacznie wzrosło zainteresowanie Internetem. Wysoką dynamikę widać przy serwisach video oraz telewizji internetowej. W 2011 r. 53% internautów korzystało z telewizji internetowej. Dla wielu internautów motywem do obejrzenia strony jest popularność, ilość użytkowników, oceny użytkowników. Niezbędne są również wyszukiwarki tematyczne oraz katalogi tematyczne.

E-usługi sądowe dla przedsiębiorców

Ministerstwo Sprawiedliwości pracuje nad wprowadzeniem projektu E-codex, którego zadaniem jest poprawa dostępu obywateli i przedsiębiorców do środków prawnych na terenie Europy. W przypadku powstania sporów bądź problemów prawnych, przedsiębiorca łatwiej znajdzie odpowiedni sąd oraz rozezna się w obcych procedurach.

KNF chce mieć prawo do wykreślania z listy ostrzeżeń publicznych

Komisja Nadzoru Finansowego wystąpiła z postulatem do MF o zmianę przepisów, co do możliwości wykreślania podmiotów z listy ostrzeżeń publicznych w przypadkach: odmowy wszczęcia postępowania przygotowawczego, umorzenia postępowania albo wyroku uniewinniającego.

Pięć darmowych aplikacji mobilnych, które musi mieć każdy posiadacz smartfona

Ci, którzy decydują się na zakup jednego z produktów Apple, zazwyczaj są nim bezwzględnie zachwyceni. Wspaniały design, niezawodność, wygoda … Wszystko to prawda, ale niektórzy pomimo codziennego użytkowania nie wykorzystują pełni możliwości swojego sprzętu. Jak to zmienić? Wystarczy zaopatrzyć się w odpowiednie aplikacje!

Pięć przydatnych sztuczek na Twitterze - „ćwierkanie” jeszcze nigdy nie było tak proste!

Choć w Polsce mania na Twittera rozpoczęła się z lekkim opóźnieniem, obecnie już nikt nie wyobraża sobie działalności w social media bez regularnego tweetowania. Jednak pomimo tego, że korzystamy z niego codziennie, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, jakie możliwości oferuje.

Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na rynku mobilnym?

Z każdym kolejnym miesiącem, coraz więcej użytkowników decyduje się na zakupy w oparciu o to, co ujrzeli na swoich smartfonach. Jak sprawić, aby ten trend stał się udziałem także i Twojego biznesu?

Kiedy przedsiębiorca internetowy nie musi posiadać kasy fiskalnej?

Przy sprzedaży internetowej sprzedawca ma obowiązek wystawiać faktury i paragony, choć w niektórych przypadkach nie będzie musiał robić ani jednego, ani drugiego. Kiedy przedsiębiorca internetowy nie ma obowiązku rejestrować sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej?

Pomysł na biznes – e – booki

Książki w formie papierowej są coraz częściej odkładane są na półki. W dobie rynku e – commerce zauważyć można wzrost sprzedaży treści w formie e – booków. Warto zatem pomyśleć nad własnym biznesem i poszukać inspiracji właśnie w e – bookach.

Jak rozpocząć kampanię remarketingu dzięki Google AdWords

Treści wideo to nie tylko virale rozprzestrzeniające się w zastraszającym tempie. Wideo stało się również jednym z najpopularniejszych formatów treści w działalności marketingowej. Napotykamy je wszędzie - od ocen wystawianych przez użytkowników na Amazon, poprzez aplikacje mobilne, takie jak Vine, Snapchat, czy Instagram, aż po opcje reklamy wideo, niedawno dodane przez Facebook. Wideo jest wszędzie.

Jak rozwinąć firmę w sieci?

Prowadzisz już swój biznes, masz stronę internetową, której głównym celem jest pozyskanie nowych klientów i zastanawiasz się jak do nich dotrzeć? Na pewno nie jest to prosta sprawa. Podpowiadamy na co szczególnie zwrócić uwagę, aby rozwinąć swoją firmę w sieci.

Czy domena internetowa powinna być krótka?

Krótka domena jest lepsza – zgodnie twierdzą poradniki dla początkujących przedsiębiorców. Niewiele z nich wyjaśnia jednak, co to oznacza w praktyce. Dlaczego domena internetowa firmy nie powinna być za długa?

Jak rozpoznać fałszywego e-maila?

Jeśli masz podejrzenie, że otrzymałeś fałszywego e-maila, wysłanego przez cyberprzestępcę, zwróć uwagę na kilka jego elementów. Dzięki temu unikniesz konsekwencji internetowych oszustw – spoofingu i phishingu.

Czy vlogi to dobry pomysł na biznes?

Vlogi są coraz popularniejszą metodą na zwiększenie zarobków. Vlogerzy znajdują chwytliwe tematy, ciężko pracują i dzięki temu są w stanie zarobić na YouTube. Czy rzeczywiście vlog jest dobrym pomysłem na biznes? Czy stanowi jedynie hobby?

Jak tanio założyć firmową stronę WWW?

Każdy, kto chce, aby jego firma cieszyła się zainteresowaniem klientów, musi posiadać swoją stronę WWW i zadbać o jej przejrzystość i funkcjonalność. O czym więc należy pamiętać przy jej budowie? W jaki sposób tanio założyć firmową stronę internetową?

Dlaczego fani na Facebooku nie widzą Twoich wpisów?

Praktycznie każdy, kto zarządza stroną na Facebooku słyszał o ograniczeniu zasięgu organicznych wpisów na tej platformie. Całe to zamieszanie powoduje fakt, iż treści publikowane przez marki są znacznie mniej widoczne w kanale wiadomości fanów, co z kolei oznacza mniej kliknięć, komentarzy i udostępnień treści.

E-ułatwienia dla przedsiębiorców

Trwają prace nad kolejnymi ułatwieniami dotyczącymi elektronizacji procedur administracyjnych. Dzięki nim dokumenty, które mocą ustaw zostaną ujednolicone w skali całego kraju, będą mogły być składane przez internet. Według przedsiębiorców najbardziej przydatną formą deregulacji jest właśnie elektronizacja procedur, dzięki której nie muszą załatwiać spraw osobiście w urzędzie.

Jak przyciągnąć czytelników na blog firmowy? - 5 popularnych sposobów

Czy użytkownicy są w stanie w łatwy sposób odszukać treści, które publikujesz na blogu? Czy chcesz wypromować swoje artykuły pośród szerszej grupy odbiorców? Warto zadbać o to, aby treści obecne na blogu firmowym były dostępne dla jak największej liczby osób. W tym artykule, zapoznasz się z pięcioma sposobami na to jak przyciągnąć większą liczbę czytelników na blog.

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Jak zarobić na rejestracji domen internetowych?

Jednym ze sposobów osiągnięcia zarobku w sieci jest rejestracja domeny internetowej, którą w niedalekiej przyszłości będziemy mogli sprzedać z dużym zyskiem. Aby to zrobić należy wyczuć rynek, czyli przewidzieć zapotrzebowanie na daną domenę. Nazwa witryny powinna na przykład nawiązywać do wydarzeń, które mogą mieć miejsce w niedalekiej przyszłości czy odnosić się do konkretnego rynku usług.

Jak założyć sklep odzieżowy w Internecie?

Zakładając własną firmę związaną z branżą odzieżową warto zastanowić się nad formą jej prowadzenia. Klienci coraz chętniej dokonują zakupów przez Internet, dlatego popularne staje się prowadzenie internetowych sklepów odzieżowych. W jaki sposób założyć sklep? Jakie koszty są związane z założeniem?

Jak komunikować adres firmowej strony www?

Domeny internetowe są równie ważnym elementem komunikacji marki, co nazwa firmy czy logo. Gdzie najlepiej eksponować nazwę domeny, by skutecznie trafić klientów?

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

Starasz się zbudować aktywną społeczność na Twitterze? Chcesz prowadzić często retweetowane konwersacje, lecz nie wiesz od czego zacząć? Wysyłanie standardowych, zautomatyzowanych wiadomości to nie zawsze najlepsza metoda komunikacji. Twoim głównym priorytetem powinno być raczej doprowadzenie do wartościowych i autentycznych interakcji z innymi użytkownikami. W tym artykule, zapoznasz się z sześcioma wskazówkami, które pozwolą na rozpoczęcie efektywnej komunikacji na Twitterze i utrzymanie uwagi odbiorców.

Jak stworzyć skuteczny proces marketingowy social media?

Czy szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów za pomocą kanałów social media? Czy znasz proces zakupowy przez który przechodzą klienci zanim zakupią Twój produkt lub usługę? Zebranie rzeszy lojalnych fanów to ważny element praktycznie każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych. Prawdziwym celem działań powinno być jednak zachęcenie użytkowników do podjęcia akcji i stania się prawdziwymi klientami firmy. Aby to uczynić, należy stworzyć skuteczny lejek marketingowy, koncentrując się tylko na wybranych platformach społecznościowych.

Jak rozwiązać polubownie spór o domenę .eu?

Coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorców cieszy się domena .eu, która została uruchomiona 7 grudnia 2005 r. Początkowo była przeznaczona dla instytucji publicznych Unii Europejskiej, jednak już rok później rejestracja stała się dostępna dla każdego. Jak rozwiązać polubownie spór o domenę .eu?

Siedem mitów dotyczących landing page

W świecie marketingu internetowego istnieje wiele mitów związanych z mediami społecznościowymi, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, testami A/B, e-mail marketingiem oraz blogowaniem. Wydaje się również, że landing pages (specjalnie przygotowane strony, służące do pozyskiwania informacji kontaktowych od potencjalnych klientów) również należą do tej kategorii.

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Podmiot, który świadczy usługi drogą elektroniczną jest zobowiązany podać usługobiorcy w sposób wyraźny, jednoznaczny i bezpośrednio dostępny przez system teleinformatyczny, którym posługuje się usługobiorca podstawowe informacje.

Prowadzenie e-działalności - obowiązki informacyjne

Podstawowym aktem prawnym, który reguluje zasady prowadzenia działalności gospodarczej w internecie jest ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

REKLAMA