| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wnętrza > Projektowanie wnętrz > Wnętrza komercyjne > Samsung najpopularniejszym telewizorem w hotelach

Samsung najpopularniejszym telewizorem w hotelach

W 2012 roku najczęściej wybieranym telewizorem do hoteli był Samsung. Z telewizorów znajdujących się w hotelach aż 40% stanowią telewizory Samsung. Hotelarze stawiają na telewizory o małej i średniej przekątnej ekranu. Spośród sprzedanych telewizorów Samsunga 48% stanowiły te o przekątnej 32 cali.

Telewizory hotelowe pod wieloma względami różnią się od tych, które stosujemy w domu. Mają możliwość wgrania planszy powitalnej, zegar, pełną konfigurację kanałów cyfrowych i satelitarnych w tym także zmiany ich kolejności oraz możliwość zdalnego włączania i wyłączania poszczególnych kanałów. Można je też podłączyć do systemu telewizji interaktywnej. Mają wzmocnioną konstrukcję, są więc bardziej odporne na uszkodzenia mechaniczne. Część hoteli, szczególnie tych mniejszych, wykorzystuje też telewizory nieoferujące funkcji wymaganych w budynkach hotelowych.

Zobacz także: Samsung GALAXY Note 8.0 – premiera w 2. kwartale 2013 roku

Zainteresowanie telewizorami hotelowymi, a szczególnie urządzeniami firmy Samsung było w tym roku dużo większe niż w poprzednich latach. Były one zamawiane przez zarządców nowych obiektów, budowanych między innymi na Euro 2012. Moim zdaniem o wiele większe znaczenie na wzrost zapotrzebowania miał jednak proces stopniowego wyłączania sygnału analogowego i zastępowanie go telewizją cyfrową rozsyłaną naziemnie mówi Piotr Ostaszewski, Samsung Cloud & Hospitality Displays Senior Sales Specialist. Przewidujemy, że w 2013 roku polscy hotelarze zamówią łącznie u różnych dostawców od 20 do 22 tysięcy telewizorów, co wskazuje na utrzymanie się zapotrzebowania na takim samym poziomie, jak w 2012 roku. Głównym motorem wymiany, będzie dalsze wyłączanie sygnału telewizji analogowej przez co konieczna będzie zmiana telewizorów na nowsze, umożliwiające odbiór telewizji cyfrowej.

Największą popularnością wśród polskich hotelarzy cieszą się obecnie telewizory o małej i średniej przekątnej ekranu. Potwierdza to też struktura sprzedaży urządzeń firmy Samsung. Modele o przekątnej 32 cali stanowiły 48% wszystkich sprzedanych urządzeń, a 26 calowe 18%. Większe telewizory o przekątnych 46 i 55 cali stanowiły niecałe 10% sprzedaży. Obecnie większość sprzedawanych telewizorów jest wykorzystywanych jako "Standalone", czyli bez podłączenia do systemów telewizji interaktywnej.

Fot. Materiały prasowe

Zobacz także: Zmiany w strukturze sieci Focus Hotels

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Company-logos.co

Katalog firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »