| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wnętrza > Projektowanie wnętrz > Wnętrza komercyjne > Samsung najpopularniejszym telewizorem w hotelach

Samsung najpopularniejszym telewizorem w hotelach

W 2012 roku najczęściej wybieranym telewizorem do hoteli był Samsung. Z telewizorów znajdujących się w hotelach aż 40% stanowią telewizory Samsung. Hotelarze stawiają na telewizory o małej i średniej przekątnej ekranu. Spośród sprzedanych telewizorów Samsunga 48% stanowiły te o przekątnej 32 cali.

Jestem przekonany, że liczba telewizorów hotelowych zarządzanych centralnie będzie rosła i że w tym roku takie urządzenia podłączone do systemu interaktywnego będą stanowiły ok. 30–40% instalowanych telewizorówmówi Piotr Ostaszewski, Samsung Cloud & Hospitality Displays Senior Sales Specialist. Kolejnym pozytywnym zjawiskiem jest wykorzystywanie ekranów profesjonalnych i systemów Digital Signage. Za ich pośrednictwem goście hotelowi otrzymują niezbędne informacje poza pokojami hotelowymi, a więc w lobby, na basenie czy też na salach konferencyjnych.

Zobacz także: Wszystko o aranżacji wnętrza hotelu

Kolejnym trendem w 2013 roku będzie zwiększenie liczby systemów interaktywnych z użyciem telewizorów SMART, których trzecią generację firma Samsung zaprezentowała na targach Integrated Systems Europe 2013 w Amsterdamie. Wyróżniają się one funkcjonalnościami, które spełniają wymagania nawet najbardziej ekskluzywnych hoteli, a także dużą oszczędnością w zużyciu energii. Cechują je również łatwość w kreowaniu i zarządzaniu informacjami które są przekazywane gościom. Są też dopracowane od strony designu i przystosowane do montażu na ścianie.

Polscy hotelarze coraz częściej decydują się na wykorzystanie systemów zarządzania treścią wyświetlaną na ekranach telewizorów LED HD Samsung. Propozycja firmy Samsung jest kompletnym i łatwym w konfiguracji rozwiązaniem, które oszczędza czas i pracę, a jednocześnie zapewnia wysoką jakość usług informacyjnych i rozrywkowych. Eliminuje też potrzebę instalowania zewnętrznych Set-Top Box’ów i ułatwia gościom dostęp do informacji o hotelu, usługach i programach telewizyjnych. Oparte na protokole IP rozwiązania CMS (Content Management Solution) pozwalają w prosty i ekonomiczny sposób zapewnić gościom dostęp do płatnych treści i usług, w tym np. zamówienia z poziomu telewizora potrawy, masażu czy też budzenia.

Zobacz także: Acer – firma przyjazna środowisku wg Greenpeace

Źródło: Materiały prasowe

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Przemysław Kędzia

Przemysław Kędzia, prezes Business Media Software Solutions

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »