| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wnętrza > Projektowanie wnętrz > Wnętrza komercyjne > Zmiany w strukturze sieci Focus Hotels

Zmiany w strukturze sieci Focus Hotels

Sieć Focus Hotels wprowadziła zmiany w strukturze firmy, do zespołu dołączyli nowi pracownicy, obsadzone zostały stanowiska zarządu i kierownicze. Szeregi Focus Hotels zostały wzmocnione o osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Oprócz tego firma otworzyła centralne biuro sprzedaży i marketingu w Warszawie.

Sieć Focus Hotels, należąca do grupy kapitałowej Makrum S.A., zdecydowała się na gruntowne zmiany personalne w spółce. Stanowisko dyrektora operacyjnego objął Farid Belkhodja, który poprzednio był dyrektorem w gdańskim hotelu Focus. Jeszcze wcześniej pracował on siedem lat dla grupy Accor, a także był dyrektorem wykonawczym pionu obsługi abonentów w Canal+. Za działania sprzedażowo–marketingowe oraz opracowywanie budżetów finansowych będzie odpowiadał Łukasz Płoszyński, który pracował wcześniej dla grupy Accor oraz Vienna International. Obaj panowie weszli zarazem do zarządu spółki, będąc teraz jej członkami.

Fot. Materiały prasowe

Zobacz także: Nowy wystrój wnętrz w pokojach Novotel

Wierzę, że obecny zespół ludzi który zbudowaliśmy, pozwoli nam na osiągnięcie naszych najważniejszych celów. Są to osoby z ogromnym doświadczeniem, które pracowały dla międzynarodowych sieci hotelowych. Dzięki ich pomocy chcemy przyspieszyć prędkość rozwoju sieci na polskim rynku i w przyszłości stać się liderem w branży hoteli Eco&Budget mówi Rafał Jerzy, prezes sieci Focus Hotels.

Spółka zdecydowała się także na stworzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu w Warszawie. Siedziba znajduje się w jednym z biurowców przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Celem jej powstania jest skuteczniejsze i sprawniejsze zarządzanie obiektami hotelowymi.

Uważamy, że powstanie biura w stolicy to duży krok na przód dla całej sieci. Dzięki temu scentralizujemy działania, co przełoży się na lepsze wsparcie dla poszczególnych obiektów hotelowych. Będziemy mogli lepiej optymalizować zyski oraz koszty. Zebraliśmy wielu doświadczonych specjalistów w jednym miejscu. Pozwoli nam to na jeszcze sprawniejsze działania i maksymalne skrócenie procesu decyzyjnego. Wszystkie te aspekty zapewne pomogą nam w jeszcze szybszym rozwoju, który jest naszym priorytetem biznesowym dodaje Rafał Jerzy.

W strukturach centralnego biura sprzedaży i marketingu spółki Focus Hotels, pracował będzie Grzegorz Zawiasa, który został dyrektorem zarządzania przychodami. Wcześniej pracował dla grupy Accor na rynku trójmiejskim. Do kadry dołączyła także Anna Krupa–Cristescu, która objęła stanowisko Kierownika Marketingu całej sieci. Ma ona wieloletnie doświadczenie w branży- pracowała dla grupy Accor na kilku stanowiskach, m in. Brand Managera, a jeszcze wcześniej dla Intercontinental Hotel.

Zobacz także: Drewno we wnętrzach użyteczności publicznej

Źródło: Focus Hotels Sp. z o.o.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

opti.pl

Księgowość online

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »