| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Nieruchomości > Umowy > Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków powinien zostać złożony przez wnioskodawcę w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Wnioskodawca powinien złożyć wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Federacja Konsumentów

Federacja Konsumentów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK