| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Nieruchomości > Umowy > Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków powinien zostać złożony przez wnioskodawcę w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Wnioskodawca powinien złożyć wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Spółki z Górnej Półki

Blog o spółce z o.o. i S.A.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »