| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Nieruchomości > Umowy > Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Jak należy sporządzić wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

Wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków powinien zostać złożony przez wnioskodawcę w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.

Zapisz się na nasz newsletter

Jak należy prawidłowo wypełnić wniosek o pozyskanie wypisu z operatu ewidencji

Wnioskodawca we wniosku może wpisać inne dane – które umożliwiają identyfikację działki – jeżeli nie posiada oznaczenia geodezyjnego działki.

Wzór wniosku o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków

1. Tytuł wniosku: Wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków,

2. Określenie organu: Starosta, Wydział Geodezji i Kartografii,

3. Określenie Wnioskodawcy: należy podać nazwę firmy i jej siedzibę lub imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wnioskodawcy (np. Mateusz Podchalski, ulica Wolska 86, 08-534 Zagnańsk),

Zobacz serwis: Umowy w nieruchomościach

4. Określenie zbioru – z którego mają być pobrane dane (Obręb: Zagnańsk, dz. Ew. nr 87, KW nr 432, położenie nieruchomości: ulica Wolska 65, 98-889 Zagnańsk),

5. Określenie podstawy prawnej, na mocy której dany podmiot podlegać będzie zwolnieniu z opłaty,

6. Określenie szczegółowe danych, które mają zostać pozyskane ze zbioru, tj. wypis z rejestru gruntów i budynków, wyrys z mapy ewidencyjnej, numer księgi wieczystej,

Zobacz także serwis: Podatki

7. Określenie podstawy prawnej upoważniającej do pozyskania wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków albo podanie uzasadnienia – w jakim celu wskazane we wniosku dane będą wykorzystywane,

8. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty skarbowej,

9. Oświadczenie o otrzymaniu informacji: w punkcie tym należy podać datę otrzymania informacji, podpis potwierdzający otrzymanie informacji, numer dowodu osobistego wraz podaniem przez kogo został wydany,

10. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty.

Podstawa Prawna:

- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027).

- rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454).

reklama

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Wnioskodawca powinien złożyć wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali  lub  budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.
Wnioskodawca powinien złożyć wniosek o otrzymanie wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków w celu pozyskania wypisu z rejestru gruntów, lokali lub budynków lub kartoteki lokalu lub budynków, wyrysu z mapy ewidencyjnej.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Aleksandra Tabędzka

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »