| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Nieruchomości > Umowy > Jak sporządzić wniosek o udzielenie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków

Jak sporządzić wniosek o udzielenie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków

Wniosek o udzielenie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków należy złożyć we właściwym urzędzie, który prowadzi ewidencję ze względu na miejsce położenia przedmiotowej nieruchomości.

Zapisz się na nasz newsletter

Jak powinien zostać sporządzony wniosek o pozyskanie danych z ewidencji

W celu uzyskania danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków wnioskodawca zobowiązany jest złożyć stosowany wniosek. Wniosek tego typu można otrzymać w Urzędzie Miasta.

Wzór wniosku o pozyskanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków

1. Tytuł wniosku: Wniosek o pozyskanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków,

2. Określenie organu: Starosta, Wydział Geodezji i Kartografii,

3. Określenie Wnioskodawcy: należy podać nazwę firmy i jej siedzibę lub imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wnioskodawcy (np. Tadeusz Malicki, ulica Smocza 66, 98-889 Podrodzie),

4. Określenie zbioru – z którego mają być pobrane dane (Obręb: Podgrodzie, dz. Ew. nr 67, Księga wieczysta nr 0906, położenie nieruchomości: ulica Wolska 9, 98-889 Podgrodzie),

5. Określenie podstawy prawnej, na mocy której dany podmiot podlegać będzie zwolnieniu z opłaty,

Zobacz serwis: Najem

6. Określenie szczegółowe danych, które mają zostać pozyskane ze zbioru, tj. powierzchnia, numer księgi wieczystej,

7. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty skarbowej,

8. Oświadczenie o otrzymaniu informacji: w punkcie tym należy podać datę otrzymania informacji, podpis potwierdzający otrzymanie informacji, numer dowodu osobistego wraz podaniem przez kogo został wydany,

9. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty.

Zobacz także serwis: Umowy w nieruchomościach

W przypadku kiedy wnioskodawca składa wniosek w celu pozyskania danych ze zbioru danych osobowych – we wniosku powinien podać podstawę prawną upoważniającą go do pozyskania danych lub uzasadnienie – wskazujące do jakich celów wykorzysta udostępnione dane.

Podstawa Prawna:

- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027).
- rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454).

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Kaczorowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »