| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Finanse > Finanse domowe > Rynek kredytów > Czarna karta kredytowa tylko dla najbogatszych

Czarna karta kredytowa tylko dla najbogatszych

Czarna karta kredytowa to wizytówka najbogatszych ludzi, których bank w ten sposób wyróżnia spośród innych klientów. W Polsce czarną kartę posiada 12 osób. Jakie przywileje niesie ze sobą jej posiadanie?

Zalety czarnej karty to m.in. programy lojalnościowe (np. World MasterCard Rewards w Banku Millennium – zbieranie punktów, które można wymienić na bilety lotnicze w dowolnych liniach i hotelach na całym świecie). Większość instytucji oferuje także program Priority Pass, czyli dostęp do luksusowych salonów przeznaczonych tylko dla VIP-ów (często na korzystanie z takich salonów narzucone są limity i dodatkowe opłaty). Inne przywileje to także zniżki do luksusowych salonów urody czy ekskluzywnych hoteli oraz upusty na jachty i samochody najdroższych marek. Posiadanie czarnej karty wiąże się również z szerokim pakietem ubezpieczeń.

Zobacz także: Wypłacaj gotówkę za pomocą usługi Cash Back

Wyjątkowość karty podkreślają również pakiety concierge i assistance. Dzięki nim najbogatsi mogą spełniać swoje największe kaprysy. Usługi oferowane przez banki w ramach czarnej karty są dobierane do oczekiwań i stylu życia VIP-ów, którzy dzięki temu mają poczuć się wyróżnieni.

Luksusowa wizytówka

Czarna karta kredytowa to wizytówka najważniejszych klientów banków, których konta są wypełnione pieniędzmi. Gwarantuje im wyjątkowość i dostęp do najbardziej ekskluzywnych ofert. Niestety dla większości zwykłych posiadaczy kart pozostanie ona jedynie nieosiągalnym obiektem pożądania.

Zobacz także: Chcesz wziąć kredyt? Zwiększ swoją zdolność kredytową

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »