| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Finanse > Finanse domowe > Rynek kredytów > Idea Bank ma już 50 tys. klientów

Idea Bank ma już 50 tys. klientów

Idea Bank ma już 50 tys. klientów. Bank, który na polskim rynku finansowym pojawił się na przełomie 2010/11 r., staje się coraz popularniejszy wśród przedsiębiorców. Jakie rozwiązania Idea Bank oferuje swoim klientom?

Tempo, w jakim rozwija się Idea Bank, jest bardzo szybkie. Bank wyspecjalizowany w obsłudze mikrofirm, który na przełomie 2010 i 2011 roku zaoferował pierwsze produkty prowadzącym własny biznes, co miesiąc pozyskuje kilka tysięcy klientów. Do niedawna robił to, mimo że nie miał jeszcze własnych placówek.

– Zaproponowaliśmy przedsiębiorcom takie warunki korzystania z usług bankowych, na jakie do tej pory nie mogli liczyć. Do produktów bankowych dodaliśmy inne rozwiązania, takie jak księgowość czy pomoc w rozwiązywaniu spraw urzędowych. Stworzyliśmy nową kategorię usług dla drobnych przedsiębiorców – mówi Jarosław Augustyniak. – Nowy biznes wymaga pewnej pokory, ale Idea Bank już w pierwszym roku swojej działalności pokazuje, że był strzałem w dziesiątkę – podsumowuje prezes.

Dynamiczny wzrost liczby obsługiwanych klientów to również zasługa kampanii reklamowej, którą bank rozpoczął w lipcu. Przekaz reklamowy zbudowany wokół hasła: „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” rozpowszechniany był w największych stacjach radiowych i telewizyjnych oraz w Internecie. W efekcie, w ciągu trzech miesięcy, liczba klientów Idea Banku wzrosła dwukrotnie, przekraczając w październiku 50 tysięcy.

Zobacz także: Banki udzielają mniej kredytów hipotecznych

Niebawem ruszy nowa odsłona kampanii, która ma pokazać, na co w Idea Banku mogą liczyć przedsiębiorcy. Rozwiązania, które bank dla nich opracowuje, pozwalają przełamywać bariery związane z prowadzeniem własnego biznesu. Idea Bank szacuje, że dzięki temu przekazowi, a także już istniejącym i planowanym produktom, do końca roku liczba klientów zwiększy się o kolejne 30 tysięcy.

Od lipca przedsiębiorcy mają już możliwość bezpośredniego kontaktu z doradcą Idea Banku. W tej chwili bank ma 30 placówek zlokalizowanych w największych miastach Polski. Do końca roku planuje otworzyć 12 kolejnych.

Idea Bank wprowadził pierwszy w Polsce całkowicie darmowy rachunek dla firm. Osobom, które chcą postawić własny biznes, udostępnia kredyty na start w kwocie do 200 tys. zł. Bank zaoferował pierwszą kartę z darmowym programem emerytalnym. Dzięki współpracy z firmą Tax Care oferuje przedsiębiorcom obsługę księgowo-podatkową-kadrową. Za pośrednictwem Idea Banku można też zarejestrować firmę, a później, prowadząc już własny biznes, otrzymać pomoc w trudnych sprawach urzędowych. Najnowszym projektem banku jest „inkubator przedsiębiorczości”, w ramach którego osoba z ciekawym pomysłem biznesowym może otrzymać nie tylko finansowanie projektu, ale też merytoryczne wsparcie od doświadczonych menedżerów Idea Banku z zakresu planowania biznesu, budowania strategii marketingu i sprzedaży czy w prowadzeniu biznesu od strony prawnej i administracyjnej.

Zobacz także: Problemy ze spłatą kredytów mieszkaniowych

Źródło: materiały prasowe

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Grupa LEX&TAX

Adwokaci i biuro podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »