| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Windy i dźwigi > Producenci wind zaspokajają potrzeby konsumentów

Producenci wind zaspokajają potrzeby konsumentów

Rok 2013 był rokiem dużych wyzwań w branży dźwigowej. Aby utrzymać silną pozycję na rynku dźwigowym, producenci wind muszą trzymać rękę na pulsie i stale wprowadzać na rynek nowe technologie i rozwiązania.

Producenci wind dostrzegają zmieniające się potrzeby konsumentów i starają się je zaspokajać. Zatrudniają coraz lepszych architektów odpowiedzialnych za wzornictwo kabin czy inżynierów zajmujących się energooszczędnością i rozwojem technologicznym urządzeń. Wszystko po to, by klient podróżował taniej, szybciej, bezpieczniej i bardziej komfortowo.

Dla przykładu szwajcarski Schindler wprowadził na rynek nowoczesną windę solarną oraz dźwig S 5500. Winda solarna oparta na modelu S 3300, którego odnowioną wersję również zaprezentowano w mijającym roku, w porównaniu z windami wyposażonymi w tradycyjne systemy napędowe pozwala na oszczędność do 50% energii w skali roku. Może być zasilana energią słoneczną, siecią elektryczną lub kombinacją obu tych źródeł energii. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży, które łączy zaawansowaną technologię z troską o środowisko. Inspiracją dla wykorzystania energii słonecznej bez wątpienia była dla Schindlera współpraca  przy projekcie naukowym Solar Impulse.

Model Schindler S 5500 reprezentuje zaś mobilność nowej generacji i najlepiej sprawdza się w budynkach komercyjnych. Idealnie dopasowuje się zarówno do funkcji budynku, jak i do architektury jego wnętrz. Dzięki dużej liczbie możliwych konfiguracji zapewnia optymalne wykorzystanie powierzchni budynku. Zasługą zastosowanych w dźwigu technologii jest redukcja ilości emitowanych przez urządzenie gazów cieplarnianych oraz bezszelestna praca. Winda wyróżnia się również dużą liczbą wariantów wystrojów – od funkcjonalnych, po te najbardziej wyszukane, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów

Zobacz także: Rok 2013 w branży dźwigowej

Zobacz także: Kto musi płacić za windy we wspólnocie mieszkaniowej?

Zobacz także: Udźwig windy – jakie mogą być konsekwencje przeciążenia windy?

Źródło: Schindler Polska Sp. z o.o.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Urszula Młynarczyk

W mojej kilkunastoletniej praktyce prawniczej, jednym z najtrudniejszych zagadnień jest prowadzenie z pracownikami negocjacji czy to w zakresie konieczności dokonania zmian u pracodawcy obowiązujących regulacji dotyczących na przykład zmiany regulaminu wynagrodzeń, regulaminu premiowania, zmiany regulaminu pracy w zakresie ustalenia na przykład nowych norm czasu pracy - w każdym przypadku gdy nowe regulacje są niekorzystne dla pracowników a ich wprowadzenie wymaga zmian umów o pracę. Umiejętność negocjowania jest również niezwykle ważna, w każdym przypadku, gdy dotyczy to rozwiązania umowy o pracę , szczególnie gdy przyczyny rozwiązania umowy o pracę leżą po stronie pracodawcy, czy też w przypadku wystąpienia u pracodawcy przypadku mobbingu, molestowania seksualnego czy też naruszenia zasad nierównego traktowania. W każdym z wyżej wymienionych przypadku, jak również w innych sprawach, które mogą wystąpić w ramach zatrudnienia pierwszorzędne znaczenie ma umiejętność prowadzenia rozmów z pracownikami w celu zminimalizowania wystąpienia konfliktu, lub w celu doprowadzenia do rozwiązania konfliktu i przywrócenia u pracodawcy normalnego toku działania i właściwych relacji pomiędzy pracownikami. Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest, bowiem zapewnienie normalnych warunków pracy, jak również przeciwdziałanie zjawiskom tworzących negatywną atmosferę. Umiejętność negocjowania i prowadzenia rozmów z pracownikami jest umiejętnością niezbędna, w którą, w mojej ocenie, musi być wyposażony pracownik HR. Pracownicy HR , nawet mając świadomość jak ważne jest kształtowanie prawidłowych zachowań i relacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą, skupiają się w swojej pracy przede wszystkim na doskonaleniu znajomości przepisów prawa oraz szkoleniu się w umiejętności ich stosowania traktując to jako quasi „oręż”, który ma zapewnić pracodawcy ochronę prawną przy podejmowaniu działań wobec pracowników. Tymczasem wyłącznie znajomość przepisów prawa jakkolwiek niezbędna w tej pracy to jednak jak wynika z praktyki powinna korespondować z umiejętnościami negocjacyjnymi, gdyż dopiero to połączenie pozwala moim zdaniem wielu konfliktów uniknąć a praktycznie prawie wszystkie rozwiązać.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK