| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Rynek budowlany > Zmiana wizerunku marki Junkers

Zmiana wizerunku marki Junkers

Marka Junkers zmienia swój wizerunek. Istniejąca od 1892 roku marka, która należy do firmy Robert Bosch chce bardziej podkreślić swój związek z Boschem. W wyniku tego logo Bosch będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers odświeżył też swoje logo wprowadzając nową kolorystykę.

Junkers bliżej Boscha

Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat  doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii – każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem. Na wszystkich materiałach informacyjno-marketingowych obie marki będą występowały obok siebie.

Zobacz także: Dyrektywa ErP – zmiany dla instalatorów

Junkers w nowej kolorystyce

Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. W komunikacji z klientami Junkers będzie teraz wykorzystywał kolory Boscha. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch.

Zobacz także:  Bosch wśród najlepszych pracodawców Top Employers Polska 2015

 „Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek marki Junkers będzie bardzo dobrze przyjęty przez naszych partnerów biznesowych i klientów końcowych. Chcemy, aby kolorystyka i obecność logo Boscha w naszych materiałach komunikacyjnych w sposób szczególny podkreślały innowacyjność, doświadczenie i kompetencje z którymi od lat kojarzy się marka Junkers.” – podkreśla Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika.

Źródło: Bosch, Junkers

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Chmielniak

Specjalista prawa karnego gospodarczego, autor bloga Białe kołnierzyki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »