| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Rynek budowlany > Cześci Promotech – na rosyjskim rynku

Cześci Promotech – na rosyjskim rynku

Promotech – dostawca części do maszyn budowlanych wchodzi na rosyjski rynek. Rosjanie zainteresowali się urządzeniami do mechanizacji i automatyzacji spawania, które są produkowane przez firmę Promotech. Współpraca to jeden z efektów targów Blech Russia 2013, w których uczestniczyła firma Promotech.

Fot. Promotech

Marcowe targi Blech Russia to pierwsza z trzech tegorocznych imprez targowych branży przetwórstwa blach – kolejne odbędą się w Indiach i Chinach. W centrum wystawowym Lenexpo w Sankt Petersburgu wystawcy z różnych stron świata prezentowali m.in. maszyny i urządzenia do przetwórstwa blach: gilotyny, zaginarki, prasy, maszyny do cięcia mechanicznego, laserowego i plazmowego, frezarki, maszyny do cięcia rur oraz technologie spawalnicze.
Promotech zaprezentował na targach cały przekrój swojej produkcji dla branży obróbki blach - wiertarki elektromagnetyczne, ukosowarki do blach i rur oraz wózki spawalnicze.

Zobacz także:  Strabag – zmiany w organizacji

- Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających i wystawców cieszyły się nasze wózki spawalnicze, demonstrowane w sposób dynamiczny - na przygotowanym specjalnie stelażu, umożliwiającym pokazanie jakości spoin lub cięć – opowiada Krzysztof Kosuda , manager sprzedaży na rynki wschodnie. - W formie filmów video i materiałów reklamowych prezentowaliśmy także pozostałe nasze urządzenia z zakresu automatyzacji spawania.
To zainteresowanie przełożyło się na konkretne negocjacje warunków dostaw urządzeń do mechanizacji i automatyzacji spawania do odbiorców z terenu Rosji.

Zobacz także: Bosch – mistrz patentów Europy 2012

- Nawiązaliśmy kontakty z kilkoma tamtejszymi wytwórcami konstrukcji stalowych, zainteresowanymi zakupem tych urządzeń, zgodnie z indywidualnymi potrzebami - dodaje Krzysztof Kosuda. – Przedmiotem ustaleń są szczegółowe parametry techniczne i wymagana przez klientów funkcjonalność. Pierwsza wizyta nabywcy z Rosji, celem sfinalizowania rozmów jest spodziewana już w kwietniu.

Źródło: Materiały prasowe

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Artur Zych

Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Handlowy BIK Brokers. Absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1992-95 jeden z organizatorów i założycieli sieci restauracji KFC, Pizza Hut i Taco Bell należącej do PepsiCo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »