| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Rynek budowlany > Dekoral zajął dobrą pozycję w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Dekoral zajął dobrą pozycję w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Dekoral zajął 18. miejsce w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek przeprowadzanym co roku przez dziennik „Rzeczpospolita”. Wysoka pozycja została przyznana w kategorii produktów niespożywczych, natomiast w ogólnym rankingu wszystkich marek Dekoral otrzymał 51. lokatę.

Dziennik „Rzeczpospolita” jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska – w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb. Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę.

Zobacz także: Drugie miejsce w kategorii sklepów wielobranżowych dla Dekoria.pl

Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu „priorytetu w świadomości”, zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż Dekoral. Produkty marki oceniane są też jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 23. i 47. lokaty). Nic więc dziwnego, że klienci bez wahania polecają farby Dekoral swoim znajomym, o czym świadczy 15. pozycja w klasyfikacji, opartej o wskaźnik referencji: 18. miejsce w rankingu polskich marek niespożywczych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji marki Dekoral na polskim rynku. Nie mniej ważne pozostają dla nas szczegółowe wyniki badań, pokazujące, że dla klientów Dekoral pozostaje pierwszą marką farb, którą bez wahania polecają znajomym – mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 został opracowany przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz Nielsen Poland.

Źródło: www.dekoral.pl

Zobacz także: Konkurs Męska Rzecz 2012 rozstrzygnięty

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Rödl & Partner

Doradztwo podatkowe, prawne, biznesowe, audyt, księgowość

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »