| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Wyruszył program 50plus

Wyruszył program 50plus

1 maja ruszyła kampania wizerunkowa i sprzedażowa porównywarki ubezpieczeń mfind.pl w sieci bankomatów Euronet. Klienci znajdą ponad milion kuponów w aż 370 bankomatach na stacjach benzynowych na terenie całego kraju.

Kampania kuponowa w bankomatach Euronet, jest jednym z elementów akcji mfind „50plus”, która jest skierowana do wszystkich kierowców. Celem firmy jest uświadomienie kierowcom oszczędności, jakie daje porównywanie ofert wielu ubezpieczycieli przy zakupie polis komunikacyjnych.

Kierowcy zazwyczaj przepłacają za OC. Różnice w cenach między ubezpieczycielami są dość duże, a w ostatnich miesiącach koszty tych polis jeszcze wzrosły o ponad 50%. Nasze przyzwyczajenia, jak np. korzystanie latami tylko z jednego towarzystwa ubezpieczeniowego, sprawiają, że może nas spotkać niemiła niespodzianka. Zawsze lepiej porównać oferty, zwłaszcza że polisa OC ma taki sam zakres we wszystkich towarzystwach – tłumaczy Bartosz Salwiński, członek zarządu mfind.pl

Zobacz też: Wypadki drogowe - ile Nas kosztują?

Akcja obejmie 370 bankomatów Euronet

Partnerem akcji jest sieć bankomatów Euronet. Mfind ma dla wszystkich, którzy pobiorą potwierdzenie transakcji z jednego z 370 bankomatów na stacjach benzynowych w całej Polsce, specjalny kupon z kodem. Da on kierowcy dodatkowe 50 zł po tym, jak porówna oferty polis i kupi jedną z nich na stronie mfind.pl/50plus, a następnie odpowie na jedno proste pytanie konkursowe.

Mfind jest jedną z największych w kraju porównywarek ubezpieczeń. Miesięcznie odwiedza ją 320 tysięcy unikalnych użytkowników.

Ubezpieczeniowa świadomość Polaków rośnie

Coraz chętniej kupujemy przez internet, a to oznacza, że wiemy, jak ważne jest porównywanie cen. Nowoczesne narzędzia internetowe bardzo nam to ułatwiają – podkreśla Bartłomiej Roszkowski, prezes mfind. – W ciągu ostatnich miesięcy gwałtownie wzrosła liczba zapytań o ubezpieczenia komunikacyjne w popularnych przeglądarkach. To skłoniło nas do podjęcia szerszej akcji i przekonania tych, którzy jeszcze nie znają naszego narzędzia do tego, by je wypróbować. Internauci dokonują już ponad 37 tysięcy kalkulacji miesięcznie. Klienci doceniają nas za poziom obsługi i fakt, że w każdej chwili można się skontaktować z naszym call center. W ubiegłym roku dostaliśmy Ekomersa za poziom obsługi w internecie – dodaje prezes mfind.pl

W ramach akcji, mfind planuje kilka odsłon i współdziałanie z dużymi partnerami. – Na razie działania zaplanowane są do końca roku, ale nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy przedłużyli akcję. Chcemy po prostu być tam, gdzie są kierowcy, gdzie tankują, pobierają pieniądze, robią zakupy lub dowiadują się czegoś ciekawego o motoryzacji. W takich kojarzących się z samochodami miejscach będziemy przypominać o obowiązkowym ubezpieczeniu i możliwości porównania cen. Po to, by kierowca kupił jak najlepsze ubezpieczenie – mówi Roszkowski.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Nikolay Kirov

Od 1996 r. wykładowca i doradca w zakresie: • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w biznesie • Przywództwa, wdrażania zmian organizacyjnych i rozwiązywania konfliktów • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, Budowania modelów e-Biznesu i Strategii Przez prawie 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School. Na swoich kursach pokazuje jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Obecnie jest Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju - Center of Excellence - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego. Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody "Lwy Koźmińksiego" oraz członkiem Kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe". Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Jest również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej. 



Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK