| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Jak zostać najoszczędniejszym kierowcą na świecie?

Jak zostać najoszczędniejszym kierowcą na świecie?

Umiesz jeździć autem oszczędnie? Jazda o kropelce to Twój chleb powszedni? Stań zatem do rywalizacji o tytuł najoszczędniejszego kierowcy na świecie w konkursie Think Blue Challenge.

Rejestracja uczestników oraz wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.volkswagen.pl w zakładce Think Blue. Zgłoszenia można przesyłać do 10 maja, a lista osób zakwalifikowanych do polskiego finału wraz z ich wynikami zostanie ogłoszona na stronie internetowej Volkswagena.

Think Blue Volkswagena

Think Blue to program, dzięki któremu Volkswagen realizuje jeden z nadrzędnych celów swojego funkcjonowania - zrównoważony rozwój. W jego zakres wchodzą również działania proekologiczne, rozumiane szerzej niż tylko jako tworzenie wydajnych samochodów.
Zrównoważony rozwój dotyczy wszystkich obszarów, w które jest zaangażowany producent z Wolfsburga. Zaliczają się do nich m.in.:
- Ekomobilność: pojazdy produkowane przez Volkswagena mają być jak najbardziej przyjazne środowisku. Obniżanie emisji spalin oraz zwiększanie ekonomiczności to jeden z głównych celów, które stoją przed każdym nowym modelem. Od pakietu BlueMotion Technology poczynając (systemy - rekuperacji oraz Start-Stop), w który jest wyposażony prawie każdy nowy Volkswagen, poprzez modele hybrydowe typu Plug-in (wersje GTE - Golfa i Passata) oraz auta zeroemisyjne (elektryczne - e-Golf i e-up!), aż po najoszczędniejszy seryjnie produkowany samochód świata XL1 – każdy projekt realizuje strategię dbania o środowisko.
- Ekologiczny styl życia: propagowanie codziennych zachowań, które pozwalają chronić środowisko w naszym najbliższym otoczeniu. Od oszczędzania wody zaczynając, przez mniejsze zużycie papieru, aż po wprowadzenie w życie codzienne zasad ecodrivingu – każdy aspekt życia można dostosować tak, aby przyczynić się do ochrony środowiska.
- Ekologiczne projekty: od sadzenia zielonych skwerów, przez ustawianie rekuperatorów (pojemników na odpadki w parkach) i organizowanie konkursów ekologicznej jazdy, po tworzenie aplikacji na smartfony, które podpowiadają jak w codziennym życiu przyczyniać się do większego dbania o środowisko – Volkswagen w każdej dziedzinie włącza się w akcje, które mają na celu zwiększenie świadomości ekologicznej społeczeństwa

Źródło: materiały prasowe Volkswagen

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

TC Concept

Firma doradcza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »