| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Jerzy Dudek twarzą nowej kampanii Castrol`a

Jerzy Dudek twarzą nowej kampanii Castrol`a

Gruppa 66 Ogilvy na zlecenie firmy produkującej olej samochodowy Castrol stworzyła kampanię reklamową, gdzie główną rolę gra Jerzy Dudek. 8 sekundowy spot reklamujący Castrol EDGE można zobaczyć od 20 lutego w TVP przed programem „Droga do Euro”.

„Jerzy Dudek, jako ekspert już od ponad roku jest twarzą naszego programu sponsorskiego i promuje narzędzia do analizy gry piłkarzy, które dostarczamy” – komentuje Sławek Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Środkową. „Jesteśmy pod wrażeniem jego mocnej osobowości i siły charakteru. W nowej reklamie postanowiliśmy pokazać, jak skutecznie działa dzięki swojej wytrzymałości psychicznej. Połączyliśmy to z przesłaniem naszego produktu premium Castrol EDGE: 40 procent bardziej wytrzymały niż wiodące oleje konkurencji” – dodaje.

Zobacz też: Co oznaczjaą symbole na pojemnikach olei silnikowych?

Dzięki wykorzystaniu kamery Phantom Gold w kręceniu czterech (bo z tylu części składa się cała kampania) spotów zrobiono bliskie ujęcia ukazujące studium postaci. W każdej  z nich mamy szansę przekonać się, jak zawodnik podczas meczu daje sobie radę w sytuacjach obronnych i podczas konfrontacji. „Z łatwością wczułem się w swoją rolę” – mówi Jerzy Dudek. „Spot pokazuje emocje, które towarzyszyły mi wiele razy w ekstremalnych sytuacjach na boisku, na przykład podczas finału Ligi Mistrzów w 2005 roku, kiedy musiałem dać z siebie nadzwyczaj dużo” – dodaje zdobywca Pucharu Europy z FC Liverpool.

Zobacz też: Układ olejenia w silniku – jak to działa?

Na potrzeby reklamówki wynajęto największe dostępne w Europie Środkowej lampy Soft Sun, po 100 KW każda. Przy produkcji pracowało ponad 50 osób i nakręcono 12 godzin materiału. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały: agencja Havas Sports & Entertainment oraz dom mediowy Mindshare. Od marca, kampanię będzie wspierać reklama prasowa a od czerwca akcja outdoor`owa, równolegle zacznie działać też promocja, w której wygrać można bilety na mecze UEFA Euro 2012. Więcej o programie Castrol można przeczytać na www.castrolfan.pl.

Zobacz też: Jaki olej silnikowy wybrać zimą?

Źródło: Castrol

reklama

Polecamy artykuły

Ekspert:

Castrol

Castrol jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Produkty Castrol powstają w oparciu o analizy, zaawansowane technologie i innowacje. Castrol od zawsze kładzie nacisk na opracowywanie środków smarnych najwyższej jakości. W tym celu stworzył zaawansowane centra technologiczne, działające w Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Japonii, Indiach i Chinach. Castrol posiada dostęp do wszystkich typów baz oraz dodatków olejowych, dzięki czemu do każdego z produkowanych przez siebie środków smarnych może dobierać najlepsze bazy i dodatki z całego świata.

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Jerzy Dudek na planie reklamy Fot.: Maciej Gondko, Archiwum Castrol
Jerzy Dudek na planie reklamy Fot.: Maciej Gondko, Archiwum Castrol

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Diana Renata Bożek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »