REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Tata - z góry skazana na porażkę ?

Tata Nano
Tata Nano

REKLAMA

REKLAMA

Cieszę się, że na nasz rynek wchodzi nowa marka samochodów. Fakt, jest ona bardziej egzotyczna niż niektóre słowa J. Kaczyńskiego i samochody produkuje od zaledwie dziesięciu lat.

Przeciętny Kowalski zna co najwyżej model Nano - współczesną interpretację Malucha - głównie dlatego, że zawładnęło na jakiś czas polskimi mediami. Szkoda jedynie, że Marubeni Motors źle wyceniło swoje dwa podstawowe modele, tym bardziej, że plany na ten rok ma bardziej ambitne, niż niejeden szóstkowy uczeń (firma chce sprzedać 1200 Tat). Polacy są biedni, więc nawet ciężko zarobionych 28 000 zł nie będą chcieli wydac na hinduski samochód. Fakt, nadrabia wyposażeniem (Indica jest najtańszym autem posiadającym klimatyzację), jednak przy pewnych niedoróbkach jakościowych Marubeni spokojnie mogłoby spuścić z ceny przynajmniej o 3-4 tys. zł. Polscy klienci nie są już jednak Hindusami czy Amerykanami i zwracają już uwagę na wykończenie wnętrza i mniej istotne detale.

REKLAMA

Zobacz też: Honda Civic w WTCC

Jest też drugie wyjście - wprowadzenie totalnie obnażonej, gołej wersji. Mającej czarne zderzaki, felgi przywołujące na myśl Żuka i żadnych elektronicznych bajerów. Z pewnością na taki samochód skusiłoby się wielu początkujących kierowców, którzy chcą jeździć czymś większym, niż Seicento, a boją się, że kupując sprowadzoną "używkę", łatwo nabiorą się na bajeczki handlarzy.
Przyznam, że z chęcią kupiłbym sobie taki samochód. Od auta nie oczekuję bogatego wyposażenia. Po prostu chcę, aby wtedy, kiedy jest naprawdę potrzebne, nie zawiodło mnie, a jak wiadomo, nie psuje się to, czego nie ma. Właśnie taki był pierwszy egzemplarz Indici - auta przełomowego dla historii rodzącej się wciąż w bólach hinduskiej, prawdziwej motoryzacji.

Zobacz też: Jubileusz Skody – 14 milionów wyprodukowanych aut

Ten samochód przypomina mi trochę najeżony elektroniką chiński skuter. Oba są całkiem tanie, ładne. Tata na rodzimym rynku jest jednak chwalona za niezawodność, natomiast jednoślad z Państwa Środka u nas - już nie. Jeżeli tak samo będzie w Polsce, to może nie warto jej tak bez namysłu z góry skazywać na porażkę.

Tata Nano
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA