| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Fiat Panda II nadal w sprzedaży

Fiat Panda II nadal w sprzedaży

Lada chwila do salonów sprzedaży Fiata trafi nowa generacja modelu Panda. Włoski producent nie rezygnuje jednak z produkcji poprzednika, Pandy drugiej generacji.

Auto będzie nadal oferowane, pod zmienioną nazwą Panda Classic. Powodem jest niesłabnąca popularność tego modelu. Mimo, że auto pozostaje w sprzedaży od niemalże 10 lat, w 2011 roku udział tego modelu w segmencie A na terenie Europy wyniósł 15,7 %, co czyni go liderem sprzedaży w swoim segmencie.

Zobacz też: Ceny nowego Hyundai’a i30

Auto ma być oferowane z identyczną paletą silników, jak dotychczas. Nadal będzie można zamawiać wersję 4x4. Wprowadzone ograniczenia będą dotyczyć liczby wersji wyposażenia oraz liczby kolorów nadwozia (będzie to 7 najpopularniejszych lakierów).

Zobacz też: Fabrycznie nowe auta za pół ceny

Fiat nie jest pierwszym producentem, który stosuje tego typu praktyki. Opel przy wprowadzaniu Astry 3 generacji, zachował w ofercie Astrę II. Także po wprowadzeniu aktualnej, czwartej już generacji, niemiecki producent zdecydował się na ciągłą sprzedaż poprzednika. Podobną propozycję można spotkać także w ofercie Skody, gdzie Octavia II jest oferowana pod nazwą Tour.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kosy

Ekspert, trener, konsultant, wykładowca uniwersytecki. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. Doradztwem w zarządzaniu zasobami ludzkimi zajmuje się od ponad 15 lat, realizując różnorodne projekty z zakresu HR. Ma za sobą długoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach doradczych: Capgemini Ernst & Young, SHL Ireland, Hudson Global Resources, PWC. Zrealizował różnorodne projekty dla wiodących organizacji działających w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii (m.in. Accenture, Aer Rianta, AIB, Bank of Ireland, Dairygold, Lafarge, Oriflame, Sulzer, Ulster Bank). Autor artykułów publikowanych w Serwis HR, Personel i Zarządzanie oraz Rzeczpospolitej, a także pozycji naukowych i książkowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »