| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Smart walczy o klientów w USA

Smart walczy o klientów w USA

Kryzys wszystkim daje się we znaki. Amerykanie ucierpieli najbardziej, na co najlepszym dowodem jest to, że spora grupa ludzi, nie mogą spłacić hipoteki, zamieszkuje we własnych autach. Ciężko jednak zmienić stare przyzwyczajenia i przekonać Jankesów do małych aut.

Fiat, który chciał podbić amerykański rynek lifestyle’owym modelem 500, doznał porażki. Smart również nie ma powodów do radości. W tym roku marka sprzedała 4 tys. egzemplarzy Smarta. Mercedes jednak się nie poddaje, a zapowiada zaciętą walkę o klienta.

Zobacz też: Oficjalne bankructwo Saaba

Po pierwsze, Mercedes ma zając się Smartem osobiście, przejmując ten obowiązek po pośredniku – firmie Penske. Zarząd niemieckiego producenta stwierdził, że pośrednik nie ma pieniędzy chociażby na reklamę – od 3 lata w amerykańskiej telewizji nie pojawił się ani jeden spot reklamy malucha produkcji Mercedesa. Skutkuje to brakiem jakiejkolwiek rozpoznawalności marki wśród amerykanów. Nowa kampania reklamowa ma uświadomić, co może zaoferować Smart w dobie kryzysu.

Zobacz też: Prezentacja Subaru XV

Zmianie ma ulec również organizacja sieci dealerskiej. Po rozwiązaniu umów z przedstawicielami oferującymi Smarty, a nie będącymi dealerami Mercedesa, Smarta oferuje 50 punktów sprzedaży na terenie USA. Przygotowana ma zostać również oferta leasingowa.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Renata Świgońska

Prawnik, Tłumacz Przysięgły J. Angielskiego i J. Niemieckiego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »